Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Översättare sökes!

Inlägg 1 av 6

2005-08-09, kl 12:05

RealEstate

RealEstate

Inlägg: 16

Översättare sökes!

Hejsan!

Jag är i behov av ett par översättare. Språken som man bör översätta till ska vara finska, norska och danska. Behöver två översättare till varje språk. Man kommer att få översätta hemsidor som handlar om resor med mera. Förhoppningsvis kommer arbetet att kunna sätta igång vid månadskiftet Augusti/September.

Lämpligt för personer som har lite tid över/studenter som vill dryga ut månadskassan lite.

Kan du flytande finska, norska eller danska så tveka inte att höra av dig!

Skicka ett mail till [email protected]

Mvh Farshid

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-08-21, kl 14:29

crillemok

crillemok

Inlägg: 12

jag är intresserad att översätta till norska, och tror jag klarar av det bra. skickade mail, men har inte fått svar. kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-08-22, kl 22:12

lindatorm

lindatorm

Inlägg: 1

Hej!

Jag är också intresserad av att översätta till norska. Har också skickat mejl men inte fått nåt svar. Min mejladress är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-08-25, kl 04:20

RealEstate

RealEstate

Inlägg: 16

Hej Crille och Linda. Har skrivit mail till er båda.Hoppas att ni mottagit dessa!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-10-14, kl 01:40

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan!

Jag är i behov av ett par översättare. Språken som man bör översätta till ska vara finska, norska och danska. Behöver två översättare till varje språk. Man kommer att få översätta hemsidor som handlar om resor med mera. Förhoppningsvis kommer arbetet att kunna sätta igång vid månadskiftet Augusti/September.

Lämpligt för personer som har lite tid över/studenter som vill dryga ut månadskassan lite.

Kan du flytande finska, norska eller danska så tveka inte att höra av dig!

Skicka ett mail till [email protected]

Mvh Farshid



Är inte studerande men vill gärna jobba lite extra. Nu är jag visserligen sent ute men chansar ändå.
Kan finska flytande i både tal och skrift och fingrarna hittar tangentbordet hur snabbt som helst..;o)
Har goda datakunskaper dessutom..

Hör av dig..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-04-13, kl 16:34

No Image

Borttagen Medlem

Inlägg: 0

Kontakta mig om du behöver översättningar inom det spanska språket.

Mvh.

Morena (Brunett)

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat