Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner sökes!!

Inlägg 1 av 3

2005-07-30, kl 00:34

username

Niklas
Andersson

Inlägg: 6

Partner sökes!!

Jag söker en partner till min affärside som redan har tagit form och redan har kapital.
Söker en kille/tjej som är social och som gillar att ha många bollar i luften samtidigt men vet vad hon/han gör.
Min ide är att starta en hemsida som säljer reser, språkkurs, Surfkurs och en sk internet-shopp på samma sida. Hemsidorna görs av min webdesigner och grunden ligger redan klar. Kontakt med både advokat, företagsforum och EU är grundade och fått grönt ljus.
Letar nu efter en partner som inte ger upp, som vill arbeta 12-14 timmar om dygnet, som gillar att resa och träffa människor, hanterar stress bra samt har datavana.
Partners finnes redan i tyskland, Frankrike och SydAmerika

Kontakta mig
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-08-04, kl 17:28

No Image

Borttagen Medlem

Inlägg: 0

Hej.

Jag är ganska intresserad av din annons. Jag finns i Spanien just nu och har ett projekt som liknar lite ditt. Hör av dig om du är intresserad av att prata vidare. Jag är språl lärare och undervisar i spanska som är mitt modersmål. Dessutom, jobbar jag som översättare, bl. a..

Det skulle vara intressant att kunna utveckla en konversation om ditt och mitt projekt.

Önskar dig en god försättning på sommaren.

Mvh.

Alida
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-08-05, kl 22:04

username

Niklas
Andersson

Inlägg: 6

Hej Alida
Jag svarade till din email direkt, tycker det blir lättare så.

Nu vill jag även passa på och tacka starta eget för all hjälp mm och just nu befinner jag mig på arbetsresa i SydAmerika, har fått 8 stora sponsornamn och känner jag e på rätt riktning.

Niklas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat