Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker presenartiklar till ny butik

Inlägg 1 av 8

2005-07-29, kl 12:23

username

Kjell
Östlund

Inlägg: 2

Söker presenartiklar till ny butik

Söker presentgrossister till en liten butik som öppnas i december.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-07-30, kl 20:16

username

Niklas
Andersson

Inlägg: 6

Hej
Vad för slags presentartiklar söker du och hur har du tänkt sälja dem?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-07-31, kl 14:28

username

Kjell
Östlund

Inlägg: 2

Presentartiklar i alla slag, har hyrt ett litet torp där jag skall sälja hantverk och presentartiklar. Jag öppnar butiken första advent, så gärna lite julartiklar är av intresse, men som sagt, annat också.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-08-05, kl 20:39

annaceder

annaceder

Inlägg: 1

Serholts produkter är lättsålda (såvida det inte finns hundra andra återförsäljare på orten...). Vill du ha lite mer traditionella men ändå unika jul- och presentartiklar tycker jag att du ska kontakta Nääsgränsgården och be om katalog.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-08-14, kl 22:37

username

Emil
Sundqvist

Inlägg: 7

Ett tips är att köpa från Kina. Du får låga inköppriser och bra egna marginaler. Kontakta mig på [email protected] om du är intresserad. Jag har kontor i Kina och kan hitta det mesta som du kan tänkas vara intresserad av.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-08-14, kl 23:38

username

Linda
Sturesson

Inlägg: 5

hur stor upplaga har du tänkt sälja? jag har 2 produkter till salu på designtorget för tillfället, men vill gärna sälja dem på fler ställen. kolla länken å sen bilderna på "grytunderlägg formel1" och "skärbräda bilbana" så får du se hur de ser ut! mejla mig på [email protected] vid intresse!

mvh linda

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-08-14, kl 23:39

username

Linda
Sturesson

Inlägg: 5

glömde länken såklart... här kommer den!http://www.designtorget.se/framework.asp?viewpage=products

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-08-31, kl 08:35

username

Sandra
Wretling

Inlägg: 2

FORMEX-mässan är ju den största mässan för presentartiklar. Nu är den bara två gånger om året och tyvärr hvar den nu i helgen. Men om du går till Formex hemsida www.formex.se så hittar du länkar och adressuppgifter till alla företag som deltar. Formex riktar sig endast till företagare så alla är "grossister". En riktig guldgruva om jag får säga det själv :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat