Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Reseskildringar

Inlägg 1 av 6

2003-11-21, kl 23:26

username

Fredrik
Abrahamsson

Reseskildringar

Jag är en 23-årig kille som skriver och producerar egna reseskildringar i enkelt A4 format. Är intresserade av att komma i kontakt med ett antal personer som på sin fritid kan tänka sig att sälja dessa reseskildringar. Ej fråga om anställning. Du lägger själv på din förtjänst innan du säljer till kund och du behöver inte ligga ute med en massa pengar. Är någon intresserad? Hör av er till min mail: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2004-07-11, kl 18:30

username

Carl
Johan
Johan
Brogårdh

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en 23-årig kille som skriver och producerar egna reseskildringar i enkelt A4 format. Är intresserade av att komma i kontakt med ett antal personer som på sin fritid kan tänka sig att sälja dessa reseskildringar. Ej fråga om anställning. Du lägger själv på din förtjänst innan du säljer till kund och du behöver inte ligga ute med en massa pengar. Är någon intresserad? Hör av er till min mail: [email protected]<br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2004-07-11, kl 18:32

username

Carl
Johan
Johan
Brogårdh

Jobbar som säljare, kanske kan va till hjälp.

Maila lite vad du tänkt: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 6

2004-07-15, kl 15:35

username

Mikael
Magnusson

hur mycket ær provisen???
Mvh Micke Magnusson [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2004-10-31, kl 14:38

username

Joni
Ramirez

hej kan du berätta lite mer jag börjar bli intereserad på din affärs idea skicka gärna lite mer information [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-07-02, kl 16:47

username

Johan
Appelgren

Får jag fråga hur det går med denna ideen? Jag har tänkt på det själv, men vet inte helt om det finns en marknad för det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat