Inlägg 1 av 10
2003-11-17, kl 20:39
Kontakt med exportörer
Hej, jag vill ha kontakt med någon som har kontakteri dom Baltiskaländerna. Jag vill köpa kläder, strumpor, t-shirts, mm..Eva
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemHej, jag vill ha kontakt med någon som har kontakteri dom Baltiskaländerna. Jag vill köpa kläder, strumpor, t-shirts, mm..Eva
Svara Svara med citat
Ursprungligen postat av:
Hej, jag vill ha kontakt med någon som har kontakter<br/>i dom Baltiskaländerna. Jag vill köpa kläder, strumpor, t-shirts, mm..Eva<br />
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Hej, jag vill ha kontakt med någon som har kontakter<br/>i dom Baltiskaländerna. Jag vill köpa kläder, strumpor, t-shirts, mm..Eva<br />
mesut
hej brandis kan kan maile mej så kan prata om bra kvalite strumpor och massor andra kläder. e- post [email protected].
telefon 04656063.
m.v.h.
ms
mesut
Ursprungligen postat av:
mesut
hej eva du kan kontakt med mej angåenda strumpor jag skaffa til billiga strumpor. epost. [email protected].
m.v.h
ms
mesut
Ursprungligen postat av:
mesut
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
mesut
Ursprungligen postat av: