Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Betalning och leverans över Internet

Inlägg 1 av 4

2003-10-31, kl 15:10

rmblfish

rmblfish

Inlägg: 12

Betalning och leverans över Internet

Hur bär jag mig åt?finns färdiga lösninga i Paypal.Jag vill sälja digitala produkter jag tillverkat och låta det ske automatiskt 24/7. Kunden beställer en ebok tex, betalar online och får den levererad via email.mvhKenneth S

www.FlerKunder.nu

Garanterat Fler Kunder !
Enkelt - Snabbt - Billigt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2003-11-01, kl 16:28

username

Martin
Horak

Inlägg: 22

Detta går att lösa om du tex använder dig av PayPal och deras IPN . Lär mer om detta på deras sida.

Sen finns det färdiga paypal shops att köpa eller ladda ner gratis.

Lycka till

Martni

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-06-02, kl 22:30

username

Lennart
Nemecek

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hur bär jag mig åt?<br/>finns färdiga lösninga i Paypal.<br/>Jag vill sälja digitala produkter jag tillverkat och låta det ske automatiskt 24/7. Kunden beställer en ebok tex, betalar online och får den levererad via email.<br/><br/>mvh<br/><br/>Kenneth S<br />



Förstår precis vad ni menar! Vi har färdiga lösningar som är helt automatiserade så ni slipper överhuvudtaget medverka vid köpet. Ni ser även hur mycket ni säljer. Kontakta oss för mer information. Titta gärna in på vår hemsida: www.linkbaze.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-09-05, kl 14:52

username

Marcus
Bergfeldt

Inlägg: 4

paypal har ju sålt sitt system på svenska till paynova.se i stort sätt samma sak.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat