Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

MLM Företag

Inlägg 1 av 4

2005-06-03, kl 00:27

username

Christine
Danielsson

Inlägg: 47

MLM Företag

Jag jobbar med ett MLM företag.Mina inlägg tas bort på en gång.Nu undrar jag om ledningen jobbar med Entertainment Express eftersom dom får lägga in sig i forumet hur som helst.Det stod att man skall lägga in sig i köp o sälj om man lägger in för eget intresse eller?
MVH Christine

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-06-03, kl 07:46

Redaktionen

Redaktionen

Inlägg: 11

Hej Christine!Vi jobbar absolut inte med Entertainment Express, eller något annat MLM-företag. Alla inlägg som marknadsför MLM-företag strider mot våra regler, och vi försöker därför ta bort dem alla. Vi har även kastat ut fler användare för att de upprepade gånger brutit mot våra regler.Finns det inlägg vi missat så maila gärna oss på redaktionen så ser vi till att dom förvinner. Maila oss på:info @ startaeget.seFör alla MLM:are/nätverkare kan vi tipsa om ett forum där det ÄR tillåtet att posta denna typ av inlägg, och det är på branschsajten:www.mlm-sweden.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-06-03, kl 10:02

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Jag hoppas att ni gör skilnad på mlm och IM. Det finns många seriösa IM företag som inte ska förknippas med seriösa/o-seriösa mlm företag.

Jag trodde att era regler gällde alla företag oavsett bransch och inte bara mlm företag men kanske har jag fel..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-07-07, kl 04:06

username

Eva
Guillén

Inlägg: 7

Vad är ett IM företag???

Vad är det för fel på MLM-företag?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat