Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Företag på fritiden??

Inlägg 11 av 15

2004-08-19, kl 23:34

username

Ingrid
Edvardsson

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag är en kille som just nu arbetar heltid som eonomihandläggare. Jag har planer på att starta ett företag till en början som en extra sysselsättning på fritiden. Jag är dock inte som alla andra verkar vara här på forumet. Jag har svårt att komma på bra ideer som skulle passa mig.
Därför undrar jag om det finns någon annan som har bra ideer eller har startat ett företag på fritiden som kan dela med sig lite ideer och tips.
MVH

D


Hej
JAg driver ett föetag bredvid mitt dagliga jobb. Är du ff nyfiken maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 15

2004-08-19, kl 23:34

username

Ingrid
Edvardsson

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag är en kille som just nu arbetar heltid som eonomihandläggare. Jag har planer på att starta ett företag till en början som en extra sysselsättning på fritiden. Jag är dock inte som alla andra verkar vara här på forumet. Jag har svårt att komma på bra ideer som skulle passa mig.
Därför undrar jag om det finns någon annan som har bra ideer eller har startat ett företag på fritiden som kan dela med sig lite ideer och tips.
MVH

D


Hej
JAg driver ett föetag bredvid mitt dagliga jobb. Är du ff nyfiken maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 15

2004-11-24, kl 11:45

username

Minna
Andersson

Inlägg: 14

Hej! Vill du var med i den branch som omsätter mest pengar i världen?? (bortsett från droger sex o vapen förståss)Maila mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 15

2004-11-25, kl 23:08

username

Anders
Haglundh

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag är en kille som just nu arbetar heltid som eonomihandläggare. Jag har planer på att starta ett företag till en början som en extra sysselsättning på fritiden. Jag är dock inte som alla andra verkar vara här på forumet. Jag har svårt att komma på bra ideer som skulle passa mig.
Därför undrar jag om det finns någon annan som har bra ideer eller har startat ett företag på fritiden som kan dela med sig lite ideer och tips.
MVH

D


Hej Daniel
Jag arbetar med ett koncept inom hälsa & friskvård på min fritid som kanske kan vara intressant för dig.
maila mig så kan jag berätta mer.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 15

2005-09-21, kl 17:48

username

Percy
Rosengren

Inlägg: 85

Bry dig inte om MLM-företagen. De lurar kunderna att tro att de är distributörer och ska tjäna pengar, men är i själva verket MLM-företagens kunder som de har fräckheten att ställa krav på.

Här finns affärsidéer:
http://www.pr-publishing.com/index-filer/Page833.html

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2