Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Färdigt koncept - lösning för företagshemsidor

Inlägg 1 av 1

2005-05-23, kl 15:53

username

Andreas
Lind

Inlägg: 5

Färdigt koncept - lösning för företagshemsidor

Hejsan,

Jag söker samarbetspartners och återförsäljare för ett nytt publiceringsverktyg. Verktyget har varit under utveckling under flera år och har slutligen kommit till en stabil utgåva som nu är redo att fylla med kunder.

För en fast månadsavgift mellan 179 - 699 kr per månad erbjuds företag möjlighet att få en hemsida de själva kan uppdatera. Att byta ut bilder, ändra text, redigera nyheter m.m. är väldigt lätt.

För mer avancerade kunder finns också goda möjligheter att själva styra hela hemsida via egna XSL. Verktyget är extremt flexibelt och väldigt kraftfullt - ändock väldigt lättanvänt.

Webbhotell och epost ingår i tjänsten som alltså är en komplett internetlösning för såväl stora som små företag.

Nu söker jag efter engagerade säljare som vill vara med och sälja och marknadsföra verktyget. Er ersättning kommer att vara provisionsbaserad med god förtjänst.

Läs mer om verktyget på: http://www.netflax.se eller kontakta mig på [email protected] för mer information.

Svara Svara med citat