Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Webshop med oscommerce

Inlägg 1 av 8

2005-05-19, kl 01:50

username

Evin
Aslan

Inlägg: 12

Webshop med oscommerce

Hej...
Mitt i natten söker jag en ängel som kan hjälpa mig med ett problem som är stort för mej men kanske litet för någon annan:)

jag har stora planner på att starta en webbutik, men vet inte hur man gör en e-handel hemsida . vanliga hemsidor kan jag göra men detta är ju lite annorlunda. jag har hittat oscommerce, men den verkar hur krångligt som helst. finns det ngn där ute som kan ge mej lite handledning i det? förklara kanske hur man kommer igång med oscommerce?

eller har ngn en annan lösning ? vilket e det bästa sättet att göra en webshop på? finns det gratis lösningar eller lite billigare?

snälla hör av er...

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-05-19, kl 08:39

username

Henrik
Völcker

Inlägg: 8

Hej!
kolla med Distansdata - www.distansdata.nu - de kan hjälpa dig igång med OsCommerce.
De har jättebra support och du får hjälp när du behöver det.

Mvh
Henrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-05-19, kl 18:28

username

Evin
Aslan

Inlägg: 12

Tack för tipset Henrik. Men de tar betald för att hjälpa en att installera det. Finns det ingen här som vet hur man installerar det? kanske kan ngn förklara det kort via msn eller tel ? Tacksamm för all hjälp

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-05-23, kl 00:16

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 15

Hej

Har du inte kunskaper på området (PHP och webbdesign generellt) kommer du ha svårt att fixa detta. Prova dig fram via manualen eller betala någon för att göra det åt dig.

Surftown.se erbjuder OsCommerce förinstallerat när du tecknar abb. hos dom. Är din verksamhet någorlunda seriös bör du dock undvika det webbhotellet.

Är du sugen på en bra och seriös webbshop med schysst design till ett rimligt pris så hör av dig till mig ;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-05-23, kl 17:25

username

Evin
Aslan

Inlägg: 12

Hej kostym!

hur kan man nå dej?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-05-23, kl 19:02

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 15

Hej

Såg aldrig att det inte fanns funktion för profile / privata meddelanden på det här forumet - synd!

Du får ta min hotmail så länge, att posta e-post adresser publikt brukar leda till att dom hamnar i någon spambot :) [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-06-05, kl 18:35

futuredreams

futuredreams

Inlägg: 16

vi har hjälpen du behöver.. kontakta oss på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-08-30, kl 00:20

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej...
Mitt i natten söker jag en ängel som kan hjälpa mig med ett problem som är stort för mej men kanske litet för någon annan:)

jag har stora planner på att starta en webbutik, men vet inte hur man gör en e-handel hemsida . vanliga hemsidor kan jag göra men detta är ju lite annorlunda. jag har hittat oscommerce, men den verkar hur krångligt som helst. finns det ngn där ute som kan ge mej lite handledning i det? förklara kanske hur man kommer igång med oscommerce?

eller har ngn en annan lösning ? vilket e det bästa sättet att göra en webshop på? finns det gratis lösningar eller lite billigare?

snälla hör av er...

[email protected]



Hej!
OsCommerce är är en open source lösning och vi jobbar med den. Optimerar scriptet och ändrar i den så att den passar just dina behov.

www.sansa.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat