Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Ställ för smycken!!

Inlägg 1 av 6

2005-04-23, kl 21:25

mayadesign

mayadesign

Inlägg: 29

Ställ för smycken!!

Jag undrar var man kan köpa ställ för smycken som tex för halsband o armband..har letat, men hittar inget. Nån som vet vart :)
Tack
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-06-06, kl 01:16

MellMine

MellMine

Inlägg: 8

Vad är det du söker? Snurra för upphängning eller vitrin att lägga dem i, spjut att hänga på... eller vad?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-06-12, kl 08:07

lindberg

lindberg

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vad är det du söker? Snurra för upphängning eller vitrin att lägga dem i, spjut att hänga på... eller vad?


Kontakta även mig om du har tips om smyckeställ av olika slag. [email protected]/agnethashorna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-06-12, kl 19:10

mayadesign

mayadesign

Inlägg: 29

Jag tänkte mig mer ett ställ som man kan ställa på disken, om det är snurr elr ställ med "krokar" som hänger ut spelar ingen roll...Jag vill hänga på den allt från halsband till örhängen och sånt!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-08-12, kl 13:56

username

Martin
Öberg

Inlägg: 11

det finns ett företag i varberg som sysslar med ställ för saker de gör as snygga grejer kolla upp dem dom heter Smile industries

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-10-31, kl 01:11

mayadesign

mayadesign

Inlägg: 29

Citat:

Ursprungligen postat av:

det finns ett företag i varberg som sysslar med ställ för saker de gör as snygga grejer kolla upp dem dom heter Smile industries

Jag har letat efter det företaget men det verkar inte finnas nåt sånt, har du kanske nr till de elr nån webb adress??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat