113157 st
Vill du inspireras till att skapa ett nyhetsbrev som väcker stort intresse? Du har kanske genom små ändringar försökt förstå vad dina kunder tycker är intressant men inte kommit fram till ett bra resultat?
Vill du bli öka dina chanser att synas i media? Det är egentligen ganska enkelt - om du har något att säga, säg det. Det behöver inte handla om något uppseendeväckande även om det naturligtvis hjälper. Men här är sju tips för att få igång dig.
I sitt företag ”EffektivaHemsidor” hjälper Thomas Jönsson andra företag att öka trafiken till sina hemsidor och därmed också optimera sin lönsamhet. Här ger han sina fem bästa tips på hur du sänker kostnaderna, samtidigt som du ökar försäljningen med Google AdWords.
Med tanke på mängden pressmeddelanden journalister får varje dag gäller det att sticka ut från mängden. Här är åtta tips som gör att ditt företag verkar proffsigt, tillgängligt och intressant att skriva om.
När konkurrensen om uppmärksamheten hårdnar blir det allt viktigare att vi som epostmarknadsförare skickar brev som är värdefulla för våra mottagare.
Att löpande fylla på med nya prenumeranter till ditt nyhetsbrev är en förutsättning för framgång. Vi bad Sarah Molander som jobbar med marknadskommunikation på den svenska nyhetsbrevstjänsten Get a Newsletter dela med sig av hennes bästa knep för att samla prenumeranter till sitt nyhetsbrev.
Välj ett företagslån som passar dig
Profilera ditt företag
Företagslån för nya företagare –...
Marknaden för CBD är att räkna med
Tjäna pengar på dina egna videospel
Ord i rubrik:
Ord i text:
Kategori:
Alla kategorier
Affärsresor & Konferens
Ekonomi & Bokföring
EU
Event
Export
Finansiering & Riskkapital
Franchise
Försäljning
Import
IT & Media
Konkurs
Lagar & Regler
Marknadsföring
Näringsliv
Profiler
Tips & Råd
Uppfinningar & Patent
Utbildning
Skribenter:
Tidsintervall: