Hogia lanserar internetbaserad stämpelklocka

Textstorlek

Skriv ut

Hogia lanserar internetbaserad stämpelklocka

Ekonomi & Bokföring

Hogia lanserar nu en nya molntjänst under namnet MyTime. I Hogia MyTime kan företaget hantera allt som har med arbetstid och scheman att göra.

Medarbetarna kan själva registrera sina avvikelser samt stämplar in och ut när de kommer till och går från jobbet. Allt sköts via webben, på dator, mobiltelefon eller surfplatta. Registreringarna skickas sedan till lönesystemet.

Med Hogia MyTime får företaget ökad kontroll på tidstransaktionerna och minskar samtidigt sin administration.

– Hogia MyTime kommer att spara tid åt oss och göra vår vardag mycket enklare, bland annat genom integrationen med vårt löneprogram Hogia Lön, säger Eva Bergfeldt, ekonomi- och personalansvarig på Henning Jansson Emballage AB och en av testkunderna.

– Många av våra kunder har efterfrågat ett sådant här system. I dag är vi glada över att kunna erbjuda en komplett HR-lösning som täcker hela flödet från instämpling till utbetald lön, säger Joachim Hylvander, bolagschef på Hogia Business Products.

Hogia MyTime är den första molntjänsten från Hogia inom HR-området. Molntjänsten är helt integrerad med lönesystemet Hogia Lön.

Dela:

Senaste nyheter

Avancerad sökning

Ord i rubrik:

Sök

Populära nyckelord