överallt!

| 2011-10-06

Möt kunden i sociala medier!

Nu sjösätter vi det första, i en serie om sammanlagt fyra, webbinarier med fokus på framtidens kundtjänst. Vi pratar kundupplevd kvalitet, affärsvärde och nya kanaler. Samarbetspartners är företagen NICE Systems och Saven.

09.00 | Fyrtiofem minuter om framtidens kundtjänst
Mats Gustafsson, grundare, Wednesday Relations

09.05 | Nyckeln till affärsutveckling: en trendspaningbrit-stakston-med-dator_100x120

Sociala medier är nyckeln till affärsutveckling idag. Brit inleder dagens diskussion om social medier bjuder på inspirerande exempel.
Dialog med Brit Stakston, mediestrateg och en av Sveriges mest anlitade föreläsare och debattör på området sociala medier, JMW Kommunikation



09.15 | Impacting Every Customer Interaction
matthew-storm-100x123sv

At the core of every interaction is intent – meaningful, personal and detailed attributes that drive customer behavior and ultimately corporate objectives. In this session you’ll hear how the principles of our past are propelling organizations to meet customer intent and make a true impact on each and every interaction.
Matthew Storm, Director, Innovation & Solutions, NICE Systems


09.35 | Sociala medier i din verksamhet

Vi diskuterar, summerar och avrundar. I panelen: Olle Axelsson, CEO, Saven, Brit Stakston,social mediestrateg, JMW Kommunikation och Gunnar Perén, försäljningschef Norden, Nice Systems.

09.45 | Avslut

Datum:

2011-10-06

Pris:

Kostnadsfritt

Lokal/Plats:

Webbinarium - online!

Arrangör

Wednesday Relations
Tel: +46 (0)8 642 21 90
Stora Nygatan 14
11127

För ytterligare information:

Maria Granath
Tel: +46 (0)8 642 21 90

Hemsida:

http://www.wednesdayrelations.org/...

| Fler
Startaeget.se kan inte garantera att information om enskilda event stämmer.

Sök evenemang

Namn:

Kommun:

Sök

Kalender