Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Webbutik för kläder?

Inlägg 1 av 3

2005-01-05, kl 13:23

ishopnu

ishopnu

Inlägg: 6

Webbutik för kläder?

Hejsan!

Nu är det såhär att jag och en kompis precis avslutat våra design på street/skate/freestyle plagg och behöver komma ut på marknanden.

Saker jag undrar är:

1. Om man öppnar en butik via internet så att folk beställer där och sedan får hem som vanligt paket, hur blir det av med skatt osv.?

2. Vi har kommit i kontakt med ett tyskt företag som ville trycka upp alla våra plagg så att vi kunde få allt snabbare gjort, hur blir det isåfall med skatten om produktionen håller hus i tyskland?

3. Någon som kan tipsa om några billiga och bra leverantörer av kläder som man själv kan trycka osv.? Gärna i dem billiga baltiska länderna eller kanske ända ner i asien.

Snälla någon hjälp mig :P

Har hela vår kollektionen klar men inga plagg!

MVH

Arman Momeni

NevR Wear

Mail: [email protected]

iShop.nu , Sveriges största hemsida för iPhone, iPad och iPod tillbehör.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-01-15, kl 15:38

sphinxly

sphinxly

Inlägg: 39

Jag kan tipsa om bra webbleverantörer för utveckling av er webbshop! Pröva webbfacit.se. Lycka till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-02-06, kl 22:19

username

Petter
Grotteblad

Inlägg: 28

Hej,

jag levererar streetkläder i hög kvalitét. Med eller utan tryck/brodyr. Fabriken jag samarbetar med är producent till UMBRO. Hör gärna av er, så kan jag ge er en offert och eventuellt varuprov.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat