Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Vill du tjäna pengar??

Inlägg 1 av 16

2005-11-18, kl 22:38

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Vill du tjäna pengar??

Jag vill börja med att detta är inget MLM eller pyramidspel eller någon sådan bluff! Med detta behöver du heller ej sälja produkter till dina vänner eller din familj. Du behöver heller inte värva någon! Så nu vet du att detta är seriöst.

Jag började tänka på en idé, att internet kunde man göra sig pengar på, jag satt mig ner och funderade och tog ett klokt beslut, att göra ett försök. När jag kom på denna idé så va jag arbetslös och nästan fick panta burkar för att kunna leva ett normalt liv. Idag lever jag ett väldigt rikt och trevligt liv, när räkningarna slinker ner i brevlådan hemma så vet jag att jag har pengar att betala dom med (ganska skönt). Så min idé funkade utan tvekan! Nu har jag hållt på ett tag och tjänat väldigt bra på denna idé. Jag är en person som ej har blivit snobbig eller något bara för att jag tjänar väldigt stora pengar, jag är samma gamla vanliga person, bara att jag mår bra då räkningarna kommer, så nu har jag bestämt mig för att dela denna idé med sådana personer som är i samma situation innan jag började med detta (visst kan folk också få ta del av denna idé även fast dom har det bättre än vad jag hade innan jag kom på idén), är du intresserad av att ta del av denna idé så maila gärna mig så skickar jag över mera information.

Maila [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 16

2005-11-19, kl 16:00

username

Mats
Folkesson

Inlägg: 1

Oj, detta funkade verkligen. Kollade mitt konto idag när jag kom hem och såg att jag hade tjänat 1893:- sen igår... Så för alla som är intresserade av detta så kan jag säga att detta va faktiskt inte en bluff!!

/Mats

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 16

2005-11-19, kl 16:09

username

Bengt/anita
Andersson

Inlägg: 1

Vi kan bekräfta det Mats skriver. Vi båda håller på med den idén just nu (inte heltid) men det börjar komma in lite småslantar. Vi är i 50 årsåldern men klarar detta ialla fall!! Bra att det finns folk som kommer på dessa idéer...

Ha det bra/ Bengt & Anita

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 16

2005-11-20, kl 20:05

username

Mikael
Jägare

Inlägg: 12

hm. lite skumt att Mats lyckades få in pengar dagen efter första meddelande i tråden lades in.... och att även Bengt / Anita svarade dagen efter......fishy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 16

2005-11-21, kl 05:02

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Varför inte sända ut det här om det är så bra? Själv kommer jag ut med en hemsida inom kort med namnet flysvergie.nu och med den menar jag att vi ska fly från nuvarande regler i Sverge som är stenåldersmässiga i vissa fall. Hjälper inte det, så är faktiskt gräset grönare i Lettland.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 16

2005-11-21, kl 18:25

username

Mikael
Jägare

Inlägg: 12

Intressant. Kommer kolla in på hemsidan när den är klar. Alltså på flysverige.nu, Alltid bra med lite tips och idéer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 16

2005-11-21, kl 20:34

username

Mikael
Källberg

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vill börja med att detta är inget MLM eller pyramidspel eller någon sådan bluff! Med detta behöver du heller ej sälja produkter till dina vänner eller din familj. Du behöver heller inte värva någon! Så nu vet du att detta är seriöst.

Jag började tänka på en idé, att internet kunde man göra sig pengar på, jag satt mig ner och funderade och tog ett klokt beslut, att göra ett försök. När jag kom på denna idé så va jag arbetslös och nästan fick panta burkar för att kunna leva ett normalt liv. Idag lever jag ett väldigt rikt och trevligt liv, när räkningarna slinker ner i brevlådan hemma så vet jag att jag har pengar att betala dom med (ganska skönt). Så min idé funkade utan tvekan! Nu har jag hållt på ett tag och tjänat väldigt bra på denna idé. Jag är en person som ej har blivit snobbig eller något bara för att jag tjänar väldigt stora pengar, jag är samma gamla vanliga person, bara att jag mår bra då räkningarna kommer, så nu har jag bestämt mig för att dela denna idé med sådana personer som är i samma situation innan jag började med detta (visst kan folk också få ta del av denna idé även fast dom har det bättre än vad jag hade innan jag kom på idén), är du intresserad av att ta del av denna idé så maila gärna mig så skickar jag över mera information.

Maila [email protected]


Ja, jag har mailat men inte har jag fått någon info om det som skulle vara så bra...
Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 16

2005-11-21, kl 22:43

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Varför tar man inte bort såna inlägg som inte har nåt med startaeget att göra. Man skulle vilja ha fräscha ideer och tips ... inte en massa trams om revolutionerande ideer. Inga pengar tjänas på några nätter ...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 16

2005-11-22, kl 07:58

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vill börja med att detta är inget MLM eller pyramidspel eller någon sådan bluff! Med detta behöver du heller ej sälja produkter till dina vänner eller din familj. Du behöver heller inte värva någon! Så nu vet du att detta är seriöst.

Jag började tänka på en idé, att internet kunde man göra sig pengar på, jag satt mig ner och funderade och tog ett klokt beslut, att göra ett försök. När jag kom på denna idé så va jag arbetslös och nästan fick panta burkar för att kunna leva ett normalt liv. Idag lever jag ett väldigt rikt och trevligt liv, när räkningarna slinker ner i brevlådan hemma så vet jag att jag har pengar att betala dom med (ganska skönt). Så min idé funkade utan tvekan! Nu har jag hållt på ett tag och tjänat väldigt bra på denna idé. Jag är en person som ej har blivit snobbig eller något bara för att jag tjänar väldigt stora pengar, jag är samma gamla vanliga person, bara att jag mår bra då räkningarna kommer, så nu har jag bestämt mig för att dela denna idé med sådana personer som är i samma situation innan jag började med detta (visst kan folk också få ta del av denna idé även fast dom har det bättre än vad jag hade innan jag kom på idén), är du intresserad av att ta del av denna idé så maila gärna mig så skickar jag över mera information.

Maila [email protected]


Ja, jag har mailat men inte har jag fått någon info om det som skulle vara så bra...
Mikael



Hej.

Jag mailar tillbaks till alla som mailar mig. Om du mailat mig och inte fått något svar tillbaks så måste det ha skett något konstigt med ditt mail. Testa att skicka igen så ska jag maila dig.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 16

2005-11-22, kl 08:01

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Citat:

Ursprungligen postat av:

Varför tar man inte bort såna inlägg som inte har nåt med startaeget att göra. Man skulle vilja ha fräscha ideer och tips ... inte en massa trams om revolutionerande ideer. Inga pengar tjänas på några nätter ...



Hej.

Visst detta är inget starta eget, men man kan tjäna pengar på denna idé. Varför säga att min idé är trams då du inte ens har provat den? Det verkar som om dom som klagar här inne är synsk, dom påstår sig veta i förväg att detta är en bluff!! För dom som inte testar idéen är dom som klagar!! Så till alla som inte testar idéen, kan ni sluta skriva att detta är trams då ni inte vet vad det handlar om. Om ni nu kan förutspå allt i förväg, varför köper ni inte en lott med en miljonvinst på?

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2