Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

vart säljer man t-shirts?

Inlägg 1 av 4

2006-04-27, kl 08:45

username

David
Lavu

Inlägg: 38

vart säljer man t-shirts?

låt säga att jag trycker t-shirts med "sköna tryck", hur och var kan jag sälja de. kan man kontakta affärer o be om en "hylla" eller nån som kan.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-04-27, kl 08:46

username

David
Lavu

Inlägg: 38

jag är för tillfället inte intesserad av att öppna egen butik så att ni vet..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-05-05, kl 16:08

username

Amir
Adan

Inlägg: 39

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag är för tillfället inte intesserad av att öppna egen butik så att ni vet..

Hej jag vet ett sett som kan lösa dina problem. Jag håller just nu på att starta ett företag som kommer att komma igång inom 2 veckor.

Du får lite information om du går in på www.kladdesign.se. Men i stora drag så hoppas jag att sidan kommer upp inom 2-3 veckor iaf och det finns inga krav på dig som designer. För att du lättare ska förstå hur det kommer gå till så kan man jämföra detta med Blocket, fast vi har nischat oss enbart på kläder av designers och ni designers får chans att stå i rampljuset genom att ni får lägga upp bild på er själva och berätta lite om er själva och era kreationer och hur man kan nå er. Detta för att få kontakten mellan köpare och säljare att vara så nära som möjligt. För de första som använder tjänsten kommer det att vara gratis att lägga upp sitt plagg man vill få sålt men sen så kommer det att kosta mellan ca 10-20 kr att lägga upp varje plagg man vill få sålt. Som sagt du behöver inte heller något företag om du nu inte vill det utan kan lägga upp annonser som privatperson som på Blocket. För de pengar vi får in ska de täcka kostnaderna för att driva hemsidan och marknadsföra sidan.

Om det är något du undrar som du ej fått svar på så är det bara att höra av dig.

Mvh


Amir Adan
[email protected]
www.kladdesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-05-08, kl 15:17

username

Henrik
Carllson

Inlägg: 27

jag skulle nog vara intresserad, har kollat lite på sidan och det verkar intresant men...

"För de pengar vi får in ska de täcka kostnaderna för att driva hemsidan och marknadsföra sidan"
menar du då de10-20 kr per plagg eller pengarna från kläderna?

och när blir det färdigt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat