Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

var hittar man vad finns för möjligheter ?

Inlägg 1 av 1

2012-03-26, kl 20:38

Thereze77

Thereze77

Inlägg: 2

var hittar man vad finns för möjligheter ?

Hejsan , jag har vänt o vridet letat på internet pratat mig blå med andra som startat div former av företag och försökt hitta möjligheter för mig att få den ``trygghet´´ i ryggen som behövs , jag har en bra upparbetad grund inom det jag vill starta ca 15 år uppbyggt kontaktnät och rent driftmässigt är det ``lite´´ som krävs för att i start som lägsta mål dra runt , MEN mitt problem är att jag är låginkomstagare och har behov att kunna starta från hemmet och letat lämpade ställe då gårdar att hyra men blir stoppad pga min låga inkomst .

Är berättigad som det ser ut starta eget bidrag osv men det förändrar inte hur min egen bild ser ut dvs
Har en mkt genomtänkt idé, med riktigt goda chanser för utvecklande och tänker brett i det jag vill nå ut inom , inte osäker alls på att kunna få detta riktigt bra men blir stoppad pga jag har för låg inkomst för lokal /gårdshyra
MEN hur gör man då ? när man i grund inte kan starta upp pga lokal eller liknande för ens inkomst är för låg på papper i nuläget ? finns det ngn hjälp att få , bidrag fonder ?

Börjar tappa tro på att jag kommer hitta kryphålet jag letar efter att hitta , men ger chans att bredda o leta möjligheter - ngn som har någon idé ???

Svara Svara med citat