Bli medlem
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemSök
Inlägg 1 av 7
2010-01-22, kl 14:02
Tips marknadsföring
Hej.
Jag har en ny sajt som riktar sig till de människor som har tomt i sin plånbok när det är en vecka kvar till nästa lön.Nu till frågan.Hur gör jag för att människor ska få syn på min produkt? Jag har annonserat på Aftonbladet i sk blädderannonser men de har inte gett det resultat som jag förväntat mig. Jag hade också tänkt mig använda mig av affilate men de jag varit i kontakt med vill ej samarbeta med ett nystartat företag. Om någon har något tips ( inte allt för dyrt) blir jag glad för ert svar.
/Anne-Christine www.kaostillkoll.se
Inlägg 2 av 7
2010-01-25, kl 12:14
Jag arbetar mycket med affiliatemarknadsföring, jag tittar gärna närmare på hur man kan marknadsföra din produkt. Skicka ett privat meddelande här med kontaktuppgifter så kan vi ta det därifrån.
Inlägg 3 av 7
2010-01-31, kl 13:58
Finns massor att göra på din sida innan du börjar betala för marknadsföringstjänster...
Se gärna tips och råd på vår hemsida.
www.lifeisabitch.se
Inlägg 4 av 7
2010-01-31, kl 15:34
Detta är kanske något för dig?
http://www.blocket.se/marknadsforing/butik.html?ca=5
Inlägg 5 av 7
2010-02-03, kl 00:11
www.ztorez.se
Inlägg 6 av 7
2010-02-06, kl 17:02
Hej AnneChristine!
Jag skulle ha gjort följande:
1. Prova med AdWords
2. Beställa flyers och dela ut dem alt. tänka på direkt reklam
3. Kontakta ALLA affiliate network som Trade Doubler, Affiliator etc
4. Annonsera på webbsidor som har hushållsekonomi som huvudämne
5. Skriva till alla bloggare som belyser hushållsekonomi och besparingar - erbjuda dem gratis medlemskap mot att dem ska skriva om din sida
6. Registrera din sida i alla möjliga länk kataloger (besök seo-forum.se där hittar du konkreta tips)
MVH
David
Jag skulle först och främst prova med AdWords. Sedan med flyers utdelning. Dessutom ska du kontakta alla affiliate network som Trade Doubler, Affilator etc.
Halsoplaster.se - Välkommen ombord på tåget mot en bättre hälsa!
Inlägg 7 av 7
2010-02-08, kl 10:42
Tack för ditt svar.
Jag har fått ett avtal med Double Net. Jag ska även skriva till några bloggare.
/Anne-Christine