Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Tips: tjäna pengar på myspace.com

Inlägg 1 av 15

2007-05-22, kl 16:39

stefanericsson

stefanericsson

Inlägg: 4

Tips: tjäna pengar på myspace.com

Hej!

Jag har precis själv börjat använda mig av myspace.com för att tjäna pengar.

www.myspace.com har 180 000 000 medlemmar och potentialen för att tjäna pengar där är mycket god.

Det handlar inte om något "bli jätterik på internet över natten utan att arbeta"-system.

Kolla in www.startaegetonline.nu för mer information om du är intresserad. Jag kan starkt rekommendera e-boken som jag själv köpt - är man inte nöjd så får man pengarna tillbaka.

Kommentera gärna mitt inlägg när du kollat in produkten.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 15

2007-06-03, kl 21:02

username

Medlem
#51450

Inlägg: 6

Tar man med i beräkningarna att det, enligt P3´s Kaliber finns fler aktiva användare på Lunarstorm i sverige än det finns på secondlife i världen?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 15

2007-08-25, kl 14:47

klickon

klickon

Inlägg: 12

Jag undrar verkligen om man tjänar pengar på sådant?

Det har funnits ute på marknaden för länge och ingen är intresserad av att köpa den boken längre.

Hade sett det på en auktion och ingen ville bjuda på den! Fast bud öppningen låg på 1 kr.
Har följt auktionen för spänningen skull och den blev osåld.
Fast den auktionen är en av europas största.

Ni som tjänar pengar på detta (förutom Stefan) så kommer jag att gratta er.
Jag skulle uppskatta att ni som inte tjänar pengar på dett skriver här. Så att inte andra går in och slänger bort sina pengar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 15

2007-09-20, kl 16:27

kadavro

kadavro

Inlägg: 5

Just när Facebook seglar upp som nästa fluga...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 15

2007-09-20, kl 18:20

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Nu skall du inte vara avundsjuk på Stefan Boyan, utan önska honom lycka till istället! Lycka till Stefan!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 15

2007-09-20, kl 22:34

klickon

klickon

Inlägg: 12

Jag är inte avundsjuk. Utan snarast tvärtom!

Dem som verkligen lyckas att tjäna pengar - dem berömmer jag. Det roligaste av allt är om någon lyckas med sitt företag o blir framgångsrik.
Grattis alla ni som är träffade!

Det jag menar med "pyramid" är att dem som kommer blad dem sista har svårt att lyckas. Så är det dock med allt inom affärsvärlden. Men hur lyckas man att komma bland dem första??? Hur vet man att man är bland dem första, när man får ett sådant erbjudande.
- För ngr år sedan så fick jag ett sådant erbjudande o dem sa att om jag går med så blir jag bland dem första.... lol.
Sanningen kom fram att jag är absolut bland dem ca 40,000 personer.... Då gick jag ur pyramiden.
Det jä---- är att man måste själv prenumera på deras grejer.... Det är vansinnigt!
MEN LYCKA TILL NI SOM VERKLIGEN LYCKAS.

------------------------------Nu skall du inte vara avundsjuk på Stefan Boyan, utan önska honom lycka till istället! Lycka till Stefan!--------------------------------------------------

Skapat av: Andy Svensson Skapat: 2007-09-20 18:20

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 15

2007-09-20, kl 22:35

klickon

klickon

Inlägg: 12

Boyan Claesson:
Jag är inte avundsjuk. Utan snarast tvärtom!

Dem som verkligen lyckas att tjäna pengar - dem berömmer jag. Det roligaste av allt är om någon lyckas med sitt företag o blir framgångsrik.
Grattis alla ni som är träffade!

Det jag menar med "pyramid" är att dem som kommer blad dem sista har svårt att lyckas. Så är det dock med allt inom affärsvärlden. Men hur lyckas man att komma bland dem första??? Hur vet man att man är bland dem första, när man får ett sådant erbjudande.
- För ngr år sedan så fick jag ett sådant erbjudande o dem sa att om jag går med så blir jag bland dem första.... lol.
Sanningen kom fram att jag är absolut bland dem ca 40,000 personer.... Då gick jag ur pyramiden.
Det jä---- är att man måste själv prenumera på deras grejer.... Det är vansinnigt!
MEN LYCKA TILL NI SOM VERKLIGEN LYCKAS.




------------------------------Nu skall du inte vara avundsjuk på Stefan Boyan, utan önska honom lycka till istället! Lycka till Stefan!--------------------------------------------------

Skapat av: Andy Svensson Skapat: 2007-09-20 18:20

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 15

2007-09-23, kl 07:26

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Mycket av vår värld är uppbyggt som en pyramid, ofta i företagsvärlden sitter VDn där med sin höga lön och du har inte störe chans att komma lika långt som han inom samma företag. Nu vet jag inte vilket så kallat "pyramidföretag" du var med, men jag vet en sak om det här. Många som går med i sådana kallade "pyramidföretag"  tror dem skall tjäna pengar utan att själva ta in folk och hjälpa dem att lyckas. Framgång är att hjälpa andra att lyckas i livet. Har själv jobbat framgångsrikt med Network Marketing. Och där ser jag i många bolag att du kan tjäna mer pengar än den som tog in dig. Alltså där faller lite av pyramidteologin då. Och sedan finns det andra bolag, där man inte kan göra samma sak.Om du nu har dålig erfarenhet av det här så är det tråkigt för dig Boyan. Har själv förlorat stora belop. Men jag tänker så här " Gråt inte över spild mjölk".  Det är kul som du säger att när andra lyckas så vill man berömma dem. Hoppas du förstår mitt lilla brev här. Jag vet att många här på Starta eget, inte tycker om så kallade mlm-bolag, men när jag läser vad dem skriver, så har dem bristande kunskap i ämnet. Att kunna starta sin affärsverksamhet för några tusen kronor i vissa bolag, och sen hjälpa andra att lyckas och på ett sådan sätt kunna påverka sin lön tycker jag är okej. Men nu talar jag inte för My Space, har inte studerat dem något. Har fullt upp med mitt.

Ha en bra dag ni alla!

Vänligen

Andy

PS! Det kan vara så att jag har fel i något, men ofta rätt i mycket hahaha...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 15

2007-09-23, kl 08:04

klickon

klickon

Inlägg: 12

hehe...
ja, du har säkert rätt, Andy.

Pyramid är så stora pengar man riskerar. Men oftast så är det "den fattiga" som blir tror att han/hon blir super rik på "detta".

För dem är det mkt pengar o jag tycker att det är fel att lura in dem.

Men fördelen är, som det heter....
RISKERAR DU INGET - SÅ VINNER DU INGET...
MEN RISKERAR DU OFTA - SÅ HAR DU FLER CHANSER...

Tack vare det du skrev, Andy så kommer jag att ändra mina åsikter om allt som har med pengar att göra.... kanske man skall ofta riskera "lite" pengar o så en dag så SMÄÄÄÄLLLLER DET TILL. hehehe...

/boyan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 15

2007-09-23, kl 08:07

klickon

klickon

Inlägg: 12

OBS! TYCKER DET ÄR KONSTIGT ATT INTE STEFAN HÖR AV SIG OM SITT MYSPACE.
HAN KANSKE HAR ÄNDRAT ÅSIKT OM DETTA....

Skulle han tyckt om myspace så skulle han ha skrivit oftare här....men jag har inte sett hans "stil".

Skulle vara trevligt om han kunde skriva om myspace så folk inte blir "lurade".

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2