Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Startkapital?

Inlägg 1 av 5

2005-04-27, kl 02:24

username

Marie
Lindblom
Lindblom
Jo

Inlägg: 5

Startkapital?

Jag undrar om det finns ngn här som har erfarenhet av att öppna en butik med barnkläder? Går i dessa funderingarna och har hittat en grossist som har både det utbud och den kvalitet jag eftersträvar. Skulle gärna ta emot lite tips och råd..bla om hur mkt som krävs i startkapital? Jag har tänkt mig en butik på ca 50kvm och vill inte börja med ngt större lager..Tacksam för alla tips och råd..

Mvh/Filippa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-04-28, kl 08:55

username

Alla
Melissa
Melissa
Hedb

Inlägg: 30

Hej Filippa!
Jag faktiskt också tänker på butik med barn/babykläder men just nu ska första bli en grossist av babykläder. Så, om du vill titta på mina saker, kontakta mig gärna. Jag finns i Stockholm. Varorna är väldigt snygga och av hög kvalité.
Mvh, Alla Melissa
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-05-22, kl 10:15

username

Marie
Lindblom
Lindblom
Jo

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Filippa!
Jag faktiskt också tänker på butik med barn/babykläder men just nu ska första bli en grossist av babykläder. Så, om du vill titta på mina saker, kontakta mig gärna. Jag finns i Stockholm. Varorna är väldigt snygga och av hög kvalité.
Mvh, Alla Melissa
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-05-22, kl 10:16

username

Marie
Lindblom
Lindblom
Jo

Inlägg: 5

Hej!
Vad spännande...har du några bilder på plaggen?
Mvh/Filippa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-07-27, kl 02:29

roblu

roblu

Inlägg: 52

annars kan du slå en pling till wigges partilager som säljer mycket barnkäder och vuxenkläder för den delen också, billigt !

Inläggets betyg
Svara Svara med citat