Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Starta Import från Asien

Inlägg 1 av 10

2004-07-15, kl 17:51

username

Ove
&
&
Olaug
&
&
Olaug

Inlägg: 6

Starta Import från Asien

Har Du tankar på att starta import från Asien ?
Då är Du på rätt väg här. Jag har över 20 års erfarenhet från den branschen och har många fina kontakter i Asien. Jag driver idag SveNorsk OnLine AB där Vi säljer till återförsäljare samt till Dig som vill starta upp eget..
Vi har idag över 100.000 adresser till företag i Asien, det innebär att Vi täcker in näst initill allt. Vi bara inte säljer utan Vi hjälper Dig ochså så Du bl.a. slipper undan de stora minimumkvantiteter som de flesta har.
Ta kontakt med oss eller besök Vår hemsida: www.svenskabutiker.se/svenorsk

Hjärtligt välkomna till företaget som kan Asien.

Hälsning
Ove Hellberg
SveNorsk OnLine AB - Asien Experten
[email protected]
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2004-07-26, kl 14:52

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

Hej! Jag är i behov av at kunna göra klädinköp från Kina utan krav på kvantiteter som 2000pcs. Kan ni hjälpa mig?
Mvh Jonas
[email protected]


Citat:

Ursprungligen postat av:

Har Du tankar på att starta import från Asien ?
Då är Du på rätt väg här. Jag har över 20 års erfarenhet från den branschen och har många fina kontakter i Asien. Jag driver idag SveNorsk OnLine AB där Vi säljer till återförsäljare samt till Dig som vill starta upp eget..
Vi har idag över 100.000 adresser till företag i Asien, det innebär att Vi täcker in näst initill allt. Vi bara inte säljer utan Vi hjälper Dig ochså så Du bl.a. slipper undan de stora minimumkvantiteter som de flesta har.
Ta kontakt med oss eller besök Vår hemsida: www.svenskabutiker.se/svenorsk

Hjärtligt välkomna till företaget som kan Asien.

Hälsning
Ove Hellberg
SveNorsk OnLine AB - Asien Experten
[email protected]
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2004-09-06, kl 21:22

afshin

afshin

Inlägg: 2

Hej

Jag är på väg att starta eget inom import & export importera hårdvaror från Singapoor, Taiwan, mm till Sverige och mitt hemland Iran, kan ni hjäpa mig med att komma till kontakt med återförsäljare i dessa länder ??

Har tilltat på er hemsida och det ser bra ut med det internetbutik ni erbjuder. Kan behöva diskutera internatbutiken också. Skulle jag kunna komma i kontakt med er kanske i en personlig möte ??

Med vänlig hälsning
//Affe

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2004-09-12, kl 21:07

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1

hej!
jag har blivit intresserad att importera produkter från asien. jag kan tänka mig att köpa vad som helst som går att sälja.
jag vill starta ett företag men eftersom jag forfarande går i skolan så kommer jag inte att lägga all min kraft på företaget utan det kommer att trappas upp med tiden.

jag undrar om ni har några förslag på vad man kan importera. jag kommer att importera i en liten skala till att börja med.

mvh/ linus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2004-09-24, kl 03:54

username

Jian
Ling

Inlägg: 6

Hej, Jag är på väg att öppna en klädbutik. Jag är intresserad av trendiga kläder från Kina. Kan ni hjälpa mig?

MVH

Mitt email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2004-10-03, kl 17:05

ninis74

ninis74

Inlägg: 1

Jag är oxå intresserad av att importera kläder....=0)

Mvh; Nina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2004-12-06, kl 19:28

username

Karin
Jonsson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har Du tankar på att starta import från Asien ?
Då är Du på rätt väg här. Jag har över 20 års erfarenhet från den branschen och har många fina kontakter i Asien. Jag driver idag SveNorsk OnLine AB där Vi säljer till återförsäljare samt till Dig som vill starta upp eget..
Vi har idag över 100.000 adresser till företag i Asien, det innebär att Vi täcker in näst initill allt. Vi bara inte säljer utan Vi hjälper Dig ochså så Du bl.a. slipper undan de stora minimumkvantiteter som de flesta har.
Ta kontakt med oss eller besök Vår hemsida: www.svenskabutiker.se/svenorsk

Hjärtligt välkomna till företaget som kan Asien.

Hälsning
Ove Hellberg
SveNorsk OnLine AB - Asien Experten
[email protected]
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2004-12-06, kl 19:36

username

Karin
Jonsson

Inlägg: 2

Hej! Har gått i tankar om att starta eget inom import av tex. mobiltelefontillbehör, mp3 spelare(fast det vill väl alla i dag) men elektronik över huvudtaget. Är på väg att registrera företag och har tänkt att till börja med ha det som ett extra arbete utöver det ordinarie, skulle vilja ha hjälp med tankar och ideér för att genomföra detta. tanken är att starta i liten skala och växa upp långsamt. Jobbar i dag med försäljning av uppsökande verksamhet och känner att detta med näthandel är intressant, men även på sikt också ut och besöka kunder. Hur ska jag få kontakt med oliak företag i Thailand, Singapor mfl ?
Finns det något forum där man kan bli medlem?

Tack på förhand !
Karin Jonsson
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2005-03-13, kl 10:03

username

Veronica
Eriksson

Inlägg: 1

Hej! Jag har tänkt på att öppna en butik som säljer smycken.Skulle gärna vilja importera från Asien,är det nåt ni kan hjälpa med?

Tack på förhand veronica

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2005-04-11, kl 13:39

username

Gustav
Kjellberg

Inlägg: 1

Hejsan, mitt namn är Gustav Kjellberg.

Jag driver ett Uf-företag tillsammans med tre andra medarbetare, och vi söker en ny vara som man till ett billigt pris kan importera till Sverige från Asien. Det ska vara en intressant produkt som riktar sig främst till ungdomar. Den skall kunna användas i vardagen, och skall vara till bra nytta, så väl i skolan som på fritiden. Om ni har idéer om andra produkter med andra kriterier som skulle kunna passa våra försäljingsmöjligheter så är vi väldigt öppna, vi har väldigt lite kunskap angående importaffärer, och är väldigt tacksamma för all hjälp vi kan få!

Vi har, från säkra källor, hört att ni ska vara ledande inom företagskontakter i Asien, och jag undrar om ni har någon produkt som ligger och väntar på ett importföretag, för i sådana fall är vi väldigt intresserade!

Hör av er så fort som möjligt!

Mobilnummer:
0735027095
0708370572
0738418906
0738309847

Ni når även oss genom denna email-adress:
[email protected]

Tack så mycket för visat intresse!

MvH: Gustav Kjellberg, med kompanjoner

Inläggets betyg
Svara Svara med citat