Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Sökes Partner/Investerare. Stora möjligheter.

Inlägg 1 av 1

2005-12-28, kl 12:33

Admir

Admir

Sökes Partner/Investerare. Stora möjligheter.

Först och främst vänder jag mig till seriösa personer. Personer som kan tänka sig satsa till 100% på detta nya koncept. Jag har kommit i kontakt med ett nytt tränings-koncept. Något av ett gym, med goda möjligheter till en kedja. Det somkrävs för en uppstart är kapital vilket jag nu tänker kolla upp i veckan. Annars kan det också gå bra med att den person som kan tänka sig satsa på detta med mig kan gå in med viss kapital och sedan få det tillbaka inom några månader. Detta gym-koncept, om man nu ska kalla det något, är väldigt unikt i sitt slag och finns inte i Sverige för närvarande. Runt om i världen finns det ca. 10 000 anläggningar med stora framgångar. Man blir franchise-tagare i en enorm koncern. Det enda man gör är att gå in med startkapital och en månadsavgift på mindre än 10% av omsättningen. Jag har räknat mycket fram och tillbaka och jag seringet annat än framgång i detta. Det kommer garanterat locka kunder då det vänder sig till endast en viss målgrupp. Tänkt ort att starta i är Göteborg. Ni som är seriösa och inte vill slösa bort min tid kan höra av er på min mail (hittas nedan) och berätta lite om er själva så hör jag av mig.

Mail: [email protected]

MVH//
Admir Begic

Svara Svara med citat