Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Söker investerare till spännande filmprojekt

Inlägg 1 av 1

2013-02-21, kl 12:40

AmandaDegerkvist

AmandaDegerkvist

Inlägg: 1

Söker investerare till spännande filmprojekt

Hej!

Jag heter Amanda Degerkvist och jag driver företaget Peakyourlife.

Jag jobbar med Online coaching och personlig träning via min hemsida (peakyourlife.se) och via min blogg (amandaworkout.se). Jag startade företaget för bara 2 månader sen och har precis kommit igång. Jag kommer nu att storsatsa på mitt företag under 2013 och jag har flera idéer över hur jag ska ta detta vidare och sprida min tränings och livsstils vision.

Min vision med företaget är att sprida motivation och inspiration till så många människor som möjligt. Jag vill nå ut med mitt budskap att få fler människor att "peaka" sina
liv och ta sig utanför "comfort zone". Det handlar om att komma igång med träningen och skapa en hälsosamlivstil och stark mental hälsa.


Jag vill nå ut med budskapet att alla kan nå sina drömmar och alla kan leva ett hälsosamt liv.
Idag jobbar jag med att sprida min vision via min blogg och via min facebook-sida. Mina planer är att jag ska börja föreläsa nu under våren och en stor dröm som jag har är att få möjligheten att göra korta inspirationsfilmer av mina visioner.

Jag har kontaktat ett filmproducent bolag som är intresserade av att göra filmerna tillsammans med mig nu mot våren/sommaren.


Vi är än så länge bara i planeringstadiet och söker just nu sponsorer och investerare som vill hjälpa mig att sprida mina visioner och genomföra detta projekt.


Intresserad?
Vill du veta mer om mig, mitt företag och projektet kontakta mig gärna, jag ser fram emot det.


Vänliga hälsningar
Amanda Degerkvist

Peakyourlife
Kontakt: 072 - 735 23 20
Email: [email protected]
Hemsida: Peakyourlife.se
Blogg: Amandaworkout.se

Amanda Degerkvist
Peakyourlife

Svara Svara med citat