Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Ska öppna butik med märkeskläder!

Inlägg 1 av 6

2005-10-17, kl 12:38

username

Simone
Alfredsson

Inlägg: 4

Ska öppna butik med märkeskläder!

Ska öppna en klädbutik och behöver leverantörer. Det ska vara främst märkeskläder. Hur blir jag återförsäljare av ett vist märke och vilka märken kan jag blanda? Skulle t.ex vilja sälja fornarina jeans, burton brädor, we kläder, nudie jeans mm.
Är tacksam för all hjälp jag kan få!!
MVH Simone

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-10-18, kl 20:12

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej Simone,

Även här gäller nog det jag skrev till en annan dvs. gå in på presscity. Köp ett antal utländska mode tidningar och leta bland annonserna så hittar du massor med företag som letar ÅF i olika länder.

Lycka till!

//Christopher - 3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-10-21, kl 23:36

username

Johan
Persson

Inlägg: 2

Philola: Hallå! Är faktiskt ute efter exakt samma sak som du (i stort sett samma märken och allt) Har tyvärr även samma problem med att veta vart man ska börja leta. Har slängt iväg ett par mail till olika företag men inte fått någe svar ännu...
Men skulle vara lite kul att få kontakt och utbyta erfarenheter, hur mycekt som nu finns ;) och tips...
//JP
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-10-28, kl 06:49

username

Benjamin
Hedner

Inlägg: 1

Jag bor i Shanghai och vet att mkt av det som senare säljs i Sverige kommer just ifrån Kina. Kan erbjuda mkt bra kläder och märken härifrån. Är mkt intresserad att tillhandahålla plagg till butiker så om ngn är intresserad, skicka era frågor till [email protected]
Tack

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-11-09, kl 23:31

username

Caroline
Persson

Inlägg: 21

Hej! jag kan förse dig med tröjor, sjalar och accessoarer i cashmere och silke i a-grade kvalitet till de lägsta priserna. Du kan tom designa dina egna modeller och ha din egen etikett påsydd. se våra hemsidor www.mypashmina.co.uk och www.cashmerevalley.com

mvh caroline

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-12-01, kl 16:29

sarbastain

sarbastain

Inlägg: 72

Halo där
besök vår hemsida och ta en titt..
www.maddog.se
grossist verksamhet samt free rådgivning...
oavsett om Ni beställer eller ej.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat