Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Samarbete kring utveckling av Andoid App

Inlägg 1 av 2

2018-05-23, kl 08:20

KarlChristian

KarlChristian

Inlägg: 7

Samarbete kring utveckling av Andoid App

Hej alla drivna entreprenörer och företagare!
Jag heter Christian Lagström och driver sedan ett par månader tillbaka ett nytt projekt som heter https://www.fordonfinans.se

Läs gärna mer om oss på vår hemsida.

Vi arbetar med att leverera nyheter och artiklar inom ämnet motor och bilar samt fungerar som en marknadsföringskanal för banker, finansbolag och försäkringsbolag som vill sälja riktade tjänster och produkter till folk som skall köpa en begagnad bil.

I nuläget söker jag en samarbetspartner/konsult som är duktig på att utveckla appar! Vi har för avsikt att ta fram en app som kommer innehålla en mycket unik tjänst. Vill inte "outa" den här på forumet utan sparar det till dem som jag väljer att gå vidare med för eventuellt samarbete. Jag är inte själv så duktig på att utveckla appar så jag letar efter någon som har den kunskapen och även intresse för bilar, samt är driven och innehar egen F-skatt.

Är du den personen så får du gärna skicka ett meddelande till mig!

FordonFinans - Sveriges nya bilsajt!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2018-06-28, kl 09:13

KarlChristian

KarlChristian

Inlägg: 7

Hej igen!

Trevligt med de e-mail jag fått till fordonfinans från personer som är intresserade av att vara med och utveckla appen, dock verkar många vilja få fram vad för typ av information som appen skall innehålla innan man beslutar sig för att var med på tåget eller ej, så jag tänkte att jag kan beskriva det lite i tråden, utan att så att säga beskriva för mycket om vad vi skall ha för extra tjänster knutna till appen eftersom dessa tjänster fortfarande är lite hemliga eller en affärsidé jag inte gärna berättar offentligt ännu.

Kort man kan säga att grundinformationen som appen skall erbjuda är att leverera biluppgifter och fordonsinformation från diverse leverantörer av dylik information. Sådana appar finns redan men vi har en lite annan typ av affärsplan som är knutna till lånesektorn som kommer att byggas in i denna tjänst. Så det handlar om fordonsinformation och lån kan man kort säga.

Se gärna den informationen som vi tagit fram om fordonsinformation och biluppgifter på våran sajt https://www.fordonfinans.se/biluppgifter.html så kanske ni ser vad för typ av information som skall levereras.

Ni kan såväl skicka PM här eller maila mig via formuläret på fordonfinans som alla hittills gjort. Hoppas på fler intresserade.

Väl mött
Vänligen
Christian Lagström

FordonFinans - Sveriges nya bilsajt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat