Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Säljare-Partner sökes

Inlägg 1 av 1

2011-02-02, kl 22:38

siapanorama

siapanorama

Inlägg: 17

Säljare-Partner sökes

Hej!Mitt namn är Steve. Jag har ett företag som prodecerar 360 graders panoramabilder och virtuella turer.
För att kunna marknadsföra mina produkter har jag provat olika sätt att nå potentiella kunder. Jag har provat annonsering på Facebook och Google, jag har provat olika forum. Jag har även provat kontakta potentiella kunder via e-mail. Inget fungerar för min del. :) Antingen är det fel på produktet eller på mig, kanske bägge delar.
Problemet är att jag är ingen säljare, aldrig har varit det och antagligen aldrig kommer att vara det. Vissa kan sälja och vissa har andra kunskaper. Därför tänkte jag att prova med detta inlägget.
Jag söker en säljare eller någon som kan sälja mina tjänster. Men, stort MEN, jag kan inte betala någon lön utan att få några kunder. Ganska enkelt och klart. :) Det jag kan föreslå, är att vi arbetar som partners, du säljer, jag gör jobbet. Det vi får, får vi dela på... Jag kan inte säga hur mycket får du och hur mycket får jag, allt beror på överenskommelsen mellan oss.
Jag har en massa idéer på vad man kan göra med mina produkter. Jag har en massa idéer till vem man skulle kunna sälja mina tjänster. Jag har en massa idéer på nya tjänster och möjligheter med min produkt. Men, som jag har redan sagt, jag är ingen säljare.
Dem som skulle kunna vara intresserade är välkomna att ta en titt på www.siapanorama.com. Där finner du informationen om mina tjänster. Dem som är icke intresserade är också välkomna! :)
För det mesta finns jag i Köpenhamn. Men reser mycket och ofta mellan Köpenhamn och Stockholm. Jag har också två fotografer som kan ta jobbet i Stockholm och i Göteborg område.
Det var det!
Med vänliga hälsningar,Steve

MVH
Steve I A

www.siapanorama.com
www.siaproduktfoto.com

Svara Svara med citat