Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Riktigt bra säljare finnes!

Inlägg 1 av 2

2005-08-23, kl 19:42

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 12

Riktigt bra säljare finnes!

Hej jag är en kille på 25 år som arbetat med försäljning i ca 6 år. Jag struntar i jantelagen och säger att jag är otroligt duktig på att sälja. Startat eget för 10 månader sen och jobbat som försäljningskonsult. Nu står jag och trampar och vill dra igång ngt själv eller tillsammans med någon. Söker någon som är duktig inom försäljning och företagsamhet för att dra igång t.ex event företag. Även företag som vill få ut sina prudukter hör av er.
Häls.Andreas Blom
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-08-23, kl 22:09

username

Robert
Stensby

Inlägg: 26


Hör av dig till mig på [email protected] om du är intresserad av säljarjobb.

Jag är delägare till www.tagen.se som försäkrar personer mot hastighetsböter. Försäljningen samt tjänsten är lättförklarad och stora ekonomiska möjligheter finns om du är duktig.

Hör gärna av dig snarast eftersom vi växer så det knakar för tillfället och är i behov av duktiga medarbetare.

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej jag är en kille på 25 år som arbetat med försäljning i ca 6 år. Jag struntar i jantelagen och säger att jag är otroligt duktig på att sälja. Startat eget för 10 månader sen och jobbat som försäljningskonsult. Nu står jag och trampar och vill dra igång ngt själv eller tillsammans med någon. Söker någon som är duktig inom försäljning och företagsamhet för att dra igång t.ex event företag. Även företag som vill få ut sina prudukter hör av er.
Häls.Andreas Blom
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat