Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 3

1 2 3
Forum Export & Import

Polsk tolk?

Inlägg 1 av 24

2004-11-30, kl 18:12

Bettan

Bettan

Inlägg: 7

Polsk tolk?

Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Jag har gott om tid så hör av dig.
Elizabet

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 24

2004-12-13, kl 23:16

username

Medlem
#8481

Inlägg: 1

Hej! Låter intressant. Känner du till polen väl? Jag har en del projekt på gång. Skriv gärna ett mail. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 24

2005-01-07, kl 19:16

username

Michael
Olofsson

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Jag har gott om tid så hör av dig.

Hej
Kontakta mig på [email protected]. Det gäller en förfrågan om
värmepannor tillverkade i Polen
Med vänlig hälsning

Elizabet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 24

2005-01-09, kl 22:11

username

Sandra
Lindberg

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Jag har gott om tid så hör av dig.
Elizabet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 24

2005-01-09, kl 22:17

username

Sandra
Lindberg

Inlägg: 5

Hej Elizabet!!

Jag och min sambo ska starta kennel, har varit i kontakt med Jordbruksverket då jag planerar att importera 5 valpar från Polen. De sa att valparna skulle vara minst 3 månader, tagna blodprov, rabies testade och chippade! Jag vill köpa valparna av en riktig kennel som då föder upp rasen chihuahua. Jag har själv redan 1 och jag älskar rasen. Vi ska själva hämta valparna men behöver hjälp med frågor som vad valparna kostar, om kenneln sköter allt det praktiska inför införelsen osv, det är viktigt att de har stamtavla då vi endast vill avla på fina djur och vaar med i skk. Vi är intresserade av korthårig chihuahua, och undrar om man ska "boka dem nu"

Snälla hjälp oss!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 24

2005-01-09, kl 22:18

username

Sandra
Lindberg

Inlägg: 5

Hej Igen Elisabet!!

Glömde skriva E mail [email protected]

Mvh Sandra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 24

2005-01-13, kl 11:52

username

Sandra
Lindberg

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Böhöver du fixa något i Polen , översätta från Polska till Svenska , kontakta eller hitta någon i Polen ?
Jag har gott om tid så hör av dig.
Elizabet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 24

2005-01-27, kl 21:40

username

Anneli
Debski

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Elizabet!!

Jag och min sambo ska starta kennel, har varit i kontakt med Jordbruksverket då jag planerar att importera 5 valpar från Polen. De sa att valparna skulle vara minst 3 månader, tagna blodprov, rabies testade och chippade! Jag vill köpa valparna av en riktig kennel som då föder upp rasen chihuahua. Jag har själv redan 1 och jag älskar rasen. Vi ska själva hämta valparna men behöver hjälp med frågor som vad valparna kostar, om kenneln sköter allt det praktiska inför införelsen osv, det är viktigt att de har stamtavla då vi endast vill avla på fina djur och vaar med i skk. Vi är intresserade av korthårig chihuahua, och undrar om man ska "boka dem nu"

Snälla hjälp oss!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 24

2005-01-27, kl 21:43

username

Anneli
Debski

Inlägg: 5

hej !
jag har importerat hund fr polen nyligen och skall själv titta på chihuahua , jag kan stå till tjänst oxå då jag talar flytande polska och har lite "hundkontakter", det är relativt enkelt men ibland behövs språket -än så länge...
mvh selmas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 24

2005-03-03, kl 18:48

username

Aylin
Wennlid

Inlägg: 1

Jag söker någon som kan prata polska och som har lite "hundkontakter", jag är intresserad av en korthårig tik chihuahua! Kan någon fixa det åt mig..
maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 3

1 2 3