Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Photshophjälp finnes

Inlägg 1 av 4

2012-11-30, kl 06:54

Kyma

Kyma

Inlägg: 5

Photshophjälp finnes

Jag hjälper dig med bilderna till din weshop hemsida som inte blev så bra. Bilder som du har tagit själv kanske inte alltid blir som du har tänkt. Vanligt är att de blir för mörka. De flesta har ju inte någon fotostudio eller speciallampor hemma. Inte alla kan fixa och trixa i Photoshop heller och de flesta bilder kräver någon form av redigering i efterhand.

Jag kan fixa till dina bilder så att de ser bättre ut. Ljusa upp dem och ta bort störande saker i bilden och göra dem så bra som möjligt.
Jag kan även fotografera mindre produkter. De ska lätt kunna skickas per post.
Jag har inget företag ännu så jag behöver referenser och priset blir därefter dvs. lågt.
Kontakta mig för mer info.

Kyma

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-12-11, kl 10:48

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Citat:

Ursprungligen postat av: Kyma

Jag hjälper dig med bilderna till din weshop hemsida som inte blev så bra. Bilder som du har tagit själv kanske inte alltid blir som du har tänkt. Vanligt är att de blir för mörka. De flesta har ju inte någon fotostudio eller speciallampor hemma. Inte alla kan fixa och trixa i Photoshop heller och de flesta bilder kräver någon form av redigering i efterhand.

Jag kan fixa till dina bilder så att de ser bättre ut. Ljusa upp dem och ta bort störande saker i bilden och göra dem så bra som möjligt.
Jag kan även fotografera mindre produkter. De ska lätt kunna skickas per post.
Jag har inget företag ännu så jag behöver referenser och priset blir därefter dvs. lågt.
Kontakta mig för mer info.



Kan du även fixa banners?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-12-13, kl 00:23

Kyma

Kyma

Inlägg: 5

Jodå, jag kan göra banners också. Beror lite på hur pass avancerade de ska vara. Eller menar du fixa till befintliga banners?

produktfoto.weebly.com

Kyma

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-12-13, kl 10:45

AHinvest

AHinvest

Inlägg: 28

Skapa helt ny banners

Inläggets betyg
Svara Svara med citat