Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Partners och/eller investerare sökes

Inlägg 1 av 2

2013-10-08, kl 22:52

Cilla84

Cilla84

Inlägg: 4

Partners och/eller investerare sökes

Ny tjänst med E-böcker

Partners och/eller investerare sökes

Jag söker en eller flera partners som tillsammans med mig kan utveckla nya affärsidéer inom e-böcker.
Det är bra om du har kunskaper inom tex: programmering, webbdesign, redigering eller liknande.
Gärna att di/ni är kreativ.

Söker också investerare eller finansiär som kan vara med att utveckla detta ide.
Känner du att du har kapital att investera skriv gärna till mig.

Så vad är min affärsidé undrar Du???

- Jag kan inte berätta det här men det att sälja e-böcker som en abonnemang tjänst, min marknad är tillgänglig överallt och är lätt att hitta.

80% av befolkning gillar att läsa böcker från ålder 1 år vill man att mamma/pappa ska läsa en saga till de som är 50 år som inte gillar att titta på tv utan en lugn spännande bok att läsa hemma

- Varorna är nischade mot en väldigt stark målgrupp, och det är en tjänst som kommer sprida sig samt smitta andra att köpa tjänsten. ” det är nästan som Spotify, billig musik, ladda ner så många låtar på din sida för endast 99 kr” men jag kommer ha e-böcker med lite twist.


- Med tanke på att jag saknar kunskaper inom data, hemsidor, webb shop) så vill jag hitta= MIN TEAM

Om du/ni har dessa kunskaper och tror på min idé om e-böcker så kan vi göra det tillsammans allt delas 50/50.


Den jag söker ska vara en
. enkel person
. snäll precis som jag
. social
. ärlig
. positiv
. brinner för olika idéer.
. tycker om att träffa nya människor
. kreativ
Alla dessa egenskaper har jag så jag hoppas du/ni med.
Hör gärna av dig och berätta vad du kan erbjuda..

Vänliga hälsningar
Cilla Tamal

Cillaa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-11-19, kl 00:15

michaelst

michaelst

Inlägg: 31

Behöver du ett akut lån på valfritt belopp? Sedan kontakta oss nu, vi ger ut alla typer av lån med en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss med ditt namn, land, lånebeloppet krävs, lån längd, månadsinkomst, mobilnummer, kön via e-post [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat