Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Partner til opstart i Sverige

Inlägg 1 av 1

2012-12-22, kl 00:33

JeppeJean

JeppeJean

Inlägg: 13

Partner til opstart i Sverige

Hej.

Netop nu søger jeg en eller eller to partnere i Sverige. Du bor gerne i Malmö eller i skåne. Dog ikke det vigtigste. Personen jeg søger må meget gerne være god til hjemmesider på højt plan og hvis du samtidig har forstand på social media og er en god sælger er du helt perfekt. Her vil det handle om at sælge ydelser via internettet til virksomheder. Hvilke jeg tænker på, kan vi altid tale om.

Jeg har nogle penge til markedsføring. Det må du også gerne have, men det er ikke afgørende for at blive min partner. Jeg kræver at du kan det svenske sprog på "perfekt" niveau, da du skal sælge produktet. Jeg forstår næsten al svensk, men troværdigheden skal være til stede fra start af og derfor er det vigtigt at tingene foregår på svensk, os og virksomhederne imellem.

Kontakt mig og fortæl mig lidt om dig. Hvad du laver og hvad dine drømme er for fremtiden. Udover det, må du gerne skrive, hvor du bor, hvor gammel du er og hvad du kan bidrage med.

Svara Svara med citat