Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Oriflame - Vill ha fler kunder

Inlägg 1 av 2

2010-01-23, kl 11:15

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 8

Oriflame - Vill ha fler kunder

Hej!

Jag har inget jobb & är hemma med min dotter.
Min mamma har sålt Oriflame nu ett tag och nu ville jag testa sälja Oriflame & undrar hur man kan få fler kunder, trogna kunder?

Har sålt för en period nu & sålde för hela 1350 kronor, inte illa. Men det är ju från släktingar. Vill ha lite mer kunder som kommer tillbaka varje månad & som litar på en som säljare.

Har en hemsida där man kan beställa från mig. http://my.oriflame.se/lisakarlssoon

Ngn som är bra på att marknadsföra sig får gärna kika in på min sida & säga om jag skrivit ngt fel på den.

Hälsningar Lisa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2010-01-25, kl 12:22

Illvillja

Illvillja

Inlägg: 55

Det är inget direkt fel med din hemsida, förutom att det redan finns ett stort antal likadana sidor antar jag från andra säljare. I ditt fall kommer det vara svårt att sälja mer och hitta nya kunder genom just hemsidan då den inte är unik i ditt fall. Jag skulle tro att det bästa sättet att börja är att kontakta vänner och be att få visa produkterna för henne och hennes vänner och på så sätt bygga upp ett kontaktnät.

Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat