Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Ny intresant Energydryck till Europa!

Inlägg 1 av 4

2009-08-29, kl 14:07

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Ny intresant Energydryck till Europa!

Är du intresserad av andras hälsa? Har du bra med kontakter i Europa? Jag söker efter dig som vill jobba med ett intressant företag som funnits på marknaden i över 15år. Stabilt bolag. Som nu har lanserat en ny Energidryck som ger dig mer fokus, koncentration, minne och mental stämning. Produkten är utvecklad av en dem främsta inom hälsa i USA. Du har 30dagars garanti. Naturliga ämnen som inte skadar hälsan. Vill du vara med och hjälpa folk att mår bra? Testa produkten? För mer info kontakta mig omgående! Jag lovar dig inte guld och gröna ängar men en bättre hälsa och ekonomi kan det bli.För mer info maila [email protected] Andy Svensson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-08-29, kl 18:55

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Patrik N skrev:Andy Svensson skrev:Är du intresserad av andras hälsa? Har du bra med kontakter i Europa? Jag söker efter dig som vill jobba med ett intressant företag som funnits på marknaden i över 15år. Stabilt bolag. Som nu har lanserat en ny Energidryck som ger dig mer fokus, koncentration, minne och mental stämning. Produkten är utvecklad av en dem främsta inom hälsa i USA. Du har 30dagars garanti. Naturliga ämnen som inte skadar hälsan. Vill du vara med och hjälpa folk att mår bra? Testa produkten? För mer info kontakta mig omgående! Jag lovar dig inte guld och gröna ängar men en bättre hälsa och ekonomi kan det bli.För mer info maila [email protected] Andy Svensson--------------------------------Vad heter produkten?Vem har utvecklat produkten?Vad heter företaget som står bakom produkten?Vem tillverkar produkten?Är effekterna du omnämner kliniskt bevisade?Vad är "mitt pris" respektive utpriset till slutkund?Vad heter ditt företag? Organisationsnummer? Websida?Vad innebär den 30-dagar långa garantin? Varför är garantin bara 30 dagar? I Sverige råder 24 månaders konsumentskydd mot fabrikationsfel.Vad innehåller drycken?Var kan jag idag köpa drycken i Sverige?Säljs denna produkt via så kallad MLM-försäljning?PatrikJag kan svara på dina frågor via mail om det går för sig. Jag har inte lämnat någon sida på grund av att Starta Eget har sina regler.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-08-29, kl 19:40

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Hej Patrik!Tackar för ditt svar på Starta Eget. Skall nu försöka svara så gott jag kan på dina frågor.1. Produkten heter Focus UP2. Företaget Xoomaworldwide har tillsammans med Dr Kyl Smith en av USAs främsta experter inom hälsa utvecklat produkten.3. Xoomaworldwide4. effekterna är inte kliniskt bevisade men flera av dess ämnen som finns i Focus UP har flertal studier som ex grönt tea, Rhodiola som det finns mycket att läsa om.5. Priset är olika beroende på hur mycket man köper. Vid intresse läs mer på sidan http://www.focusup.com/worldteam där kan du få svar på flera av dina frågor.6. Jag driver det via enskild verksamhet7. 24 månaders fabrikationsfel på en energidryck? Får du 30dagars återköpsgaranti när du köper Redbull eller andra energidrycker? Men hos Xoomaworldwide får du. 8. Xoomaworldwide driver sin verksamhet via MLM-försäljning.9. Produkten beställs via Distributörs hemsida.Hoppas jag har kunnat svara på dina frågor annars så maila mig ditt telefon nummer så ringer jag dig.VänligenAndy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2009-08-29, kl 19:44

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Oj här blev det fel trodde jag skickade det här privat till Patrik. Förlåt mig mitt misstag kära Starta Eget.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat