Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Ny infallsvinkel för byggvaruhandel

Inlägg 1 av 3

2010-10-16, kl 23:57

Bempa

Bempa

Inlägg: 7

Ny infallsvinkel för byggvaruhandel

Jag är i entreprenadbranschen inom bygg. Är ingenjör inom VVS och ser en möjlighet med handel med byggvaror. Detta är en ny infallsvinkel som jag inte sett tidigare i Sverige och kan ge förmånliga priser för konsumenten. Eftersom jag inte själv alls har kunskaper inom programmering och e-shopar osv. vill ja ha en eller flera samarbetsparner som kan förverkliga min ide. Jag vill inte avslöja vad det är men med rätt marknadsföring kan potentialen bli bra. Är det någon som har tips på hur man kommer igång så att ingen tar iden för sig själv så fort man berättat vad det är.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-11-14, kl 19:27

arcuza

arcuza

Inlägg: 26

 Just e-shop kan du enkelt starta hos tex ebutik.se utan några programmeringskunskaper.

Marknadsföring kring nätet finns massa jättebra forum. Ska du satsa på söktrafik så kör med sökoptimering.
Finns massa att läsa på seo-forum.se


/ Crille

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-04-20, kl 19:45

Bempa

Bempa

Inlägg: 7

Hej, jag har iden, dock inte kunskapen att starta en hemsida med försäljning med allt vad det innebär.Ett nytt blocket.se vore väl det bästa att kunna starta upp. Med rätt infallsvinkel till rätt kunder kanske NYA produkter kan säljas till 1/2-pris. Gäller ju bara att veta vilka som kan tänkas göra denna affär....Det är ju bara förlust för säljaren eller....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat