Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

"Möjligheten ingen investerare kan tacka nej till"

Inlägg 1 av 1

2014-11-10, kl 18:09

Teresia79

Teresia79

Inlägg: 1

"Möjligheten ingen investerare kan tacka nej till"

Mitt namn är Teresia Eklund, entreprenör och delägare i en ny,privat, innovativ och förstklassig skola som ska öppna på spanska solkusten till våren 2015.

Vi kommer utbilda framtidens bästa hantverkare inom detta yrket och våra krav är höga på eleverna och på vår skolpersonal. Vi anställer endast de bästa och våra elever kommer bli "over the top" i sitt yrke. Allting vi gör blir med poweffekter, allt för att våra elever verkligen ska bli de bästa och mest attraktiva på marknaden!
Högklassig kompetens är dessutom något detta hantverksyrke i Sverige idag efterfrågar och nu kommer vi kunna erbjuda våra kunder detta!

Utöver själva skolan, finns redan en klar plan på hur vi ska utveckla och kunna erbjuda våra elever jobb efter avslutad utbildning! Detta berättar jag gärna mer om vid ett seriöst intresse. Det är alltså inte "bara" en skola som startas, det är ett långsiktigt projekt med många lönsamma element som ska byggas upp och som kommer generera goda inkomster.

Vi har givetvis gjort en ordentlig background check och har idag stora aktörer inom branschen bakom oss som stöd)

Vad vill jag? Jag står nu i läget med kostnader för licenser, tillstånd och marknadsföring för skolan i Sverige och med det kommer stora kostnader. Här kommer ni in! Vi har några olika förslag som jag gärna diskuterar med er. Om intresset finns, kan jag garantera en stor avkastning på ert investerade kapital!

Vi kommer diskutera en investering från 400 000 kr och uppåt, beroende på hur delaktiga ni vill vara.

Ni kan själv välja om ni vill investera kortsiktigt, eller vara med under en längre period.
Vi som ägare av bolaget satsar idag helhjärtat på att få igång detta projekt och vi satsar givetvis för en lönsam framtid!


Jag säger som en viss affärsman sa till mig " Den investeraren som inte ser möjligheten i detta, är ingen affärsman"

Jag ser fram emot att höra ifrån er och träffa er för en mer utförlig presentation snarast möjligast.

Självklart vill jag bara ha kontakt med seriösa investerare.

Ha en fortsatt underbar dag!
Mvh
Teresia. E

Svara Svara med citat