Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Min hemsida

Inlägg 1 av 16

2006-10-01, kl 21:26

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Min hemsida

Hej
Skulle ni vilja gå in på min hemsida och sedan ge mig tips och ider hur den kan göras bättre? här är den:   http://www.hjalpakuten.m-s.dinstudio.se/

MVH Mia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 16

2006-10-02, kl 18:06

woodhouse

woodhouse

Inlägg: 31

Jag tycker att den lila färgen som du använder som textfärg på vissa ställen känns lite fel.
Prova med andra nyanser.
Just nu känns den lila nyansen lite på gränsen till barnslig.

//Alex

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 16

2006-10-02, kl 18:24

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Okej det har du nog rätt i. Testar med någon annan färg. Tack för avaret! /Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 16

2006-10-02, kl 18:26

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Hej
Jo du har nog rätt i det. Jag ska testa med någon annan färg. Tack för svaret /Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 16

2006-10-02, kl 20:44

joimport

joimport

Inlägg: 97

fixa till stavfel och sammansatta ord också .. så blir det mera seriöst  jugge

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 16

2006-10-03, kl 10:37

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

En sak som jag anser är det absolut mest grundläggande är att skaffa sig ett eget domännamn. Vem kommer ihåg adressen http://www.hjalpakuten.m-s.dinstudio.se/?

Registrera exempelvis www.hjalpakuten-ms.se eller www.hjalpakutenms.se. Kostar några hundralappar och ger ett mycket seriösare intryck.

Lycka till!

Mvh.
Emil Paulsson

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 16

2006-10-05, kl 21:28

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Hejsan!
Vad glad jag är att det var så många som ville svara. Nu är det så här att jag har bytt adress till www.problemfri.dinstudio.se
Jag har också ansökt om en egen domän så adressen kommer sedan att vara den samma med undantaget från dinstudio.
Gå gärna in och kolla igen /Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 16

2006-10-06, kl 00:54

username

Stefan
Svensson

Inlägg: 135

Ja, vad ska man säga...din ordlista verkar vara lite out of date,
men annars så känns sidan väldigt personlig.
Hälsningar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 16

2006-10-09, kl 22:13

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Stefan Svensson: Ja, vad ska man säga...din ordlista verkar vara lite out of date,
men annars så känns sidan väldigt personlig.
Hälsningar! Hej Stefan!
TACK för att du tog dig tid och kollade. Nu har ytterligare ändringar gjorts. Jag kommer snart att börja sälja böcker från hemsidan men det blir nog först om en månad. Du får gärna kolla då om du tycker det finns något av intresse=) Men du som verkar kunna endel om hemsidor vet du hur långtid det tar innan jag får en egen domän om jag betalade in i fredags? Mvh Mia. www.problemfri.dinstudio.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 16

2006-10-09, kl 22:21

antonio

antonio

Inlägg: 240

Hej Mia, när jag besökte din sida så var det lite svårt för mig att förstå din verksamhet... läste att du är bra på problemlösning... jag frågade mig själv om jag skulle skicka ett mail ang. hur olyckligt kär jag är eller om huruvida det är optimalt för mig att starta ett AB eller annat företag i utlandet...

Vore bra om du infogade en länk till t.ex. affärsidé och syfte/mål med verksamheten... målgrupp, och hur du vill nå dina mål etc samt någon vision... sådana saker som man brukar ha i en organisation... tycker sådant är trevlig läsning :P

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2