Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Leverantörer laserskurna underkläder EU

Inlägg 1 av 4

2016-03-16, kl 11:07

kajoh

kajoh

Inlägg: 1

Leverantörer laserskurna underkläder EU

Jag är precis i uppstarten på att designa och tillverka egna träningstrosor och letar efter potentiella leverantörer inom EU som kan göra laserskurna underkläder. Är det någon som har tips på hur man kan hitta eller kontakta dessa?

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning
Karolina

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2016-07-31, kl 20:54

Jinnan

Jinnan

Inlägg: 11

Hej!

Jag har en bra kontakt i Pakistan som tillverkar alla typer av sportkläder, T-shirts, Linnen, tights, handskar till MMA Boxning etc och övriga sporttillbehör. Du kan mejla mig på [email protected] så ska vi se om jag kan hjälpa till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2016-07-31, kl 20:54

Jinnan

Jinnan

Inlägg: 11

Hej!

Jag har en bra kontakt i Pakistan som tillverkar alla typer av sportkläder, T-shirts, Linnen, tights, handskar till MMA Boxning etc och övriga sporttillbehör. Du kan mejla mig på [email protected] så ska vi se om jag kan hjälpa till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2016-07-31, kl 20:55

Jinnan

Jinnan

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av: Jinnan

Hej!

Jag har en bra kontakt i Pakistan som tillverkar alla typer av sportkläder, T-shirts, Linnen, tights, handskar till MMA Boxning etc och övriga sporttillbehör. Du kan mejla mig på [email protected] så ska vi se om jag kan hjälpa till.



GPS-Forms finns så du slipper tull.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat