Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

lån på 25000 sökes

Inlägg 1 av 3

2012-05-03, kl 14:54

floyd155

floyd155

Inlägg: 9

lån på 25000 sökes

Hejsan! Jag har drivit mitt företag (handelsbolag)som en hobby nu ett par år, med min vanliga lön som inköpsbas, men nu har efterfrågan vuxit mig långt över vad jag kan leverera till. Tyvärr har bankerna inte varit särskilt tillmötesgående, så nu letar jag efter en privat långivare/investerare. Jag erbjuder en mycket bra ränta på ett ev lån, och en snabb återbetalning! hör gärna av er på min mail, så svarar jag på era frågor! Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-05-08, kl 08:05

floyd155

floyd155

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av: floyd155

Hejsan! Jag har drivit mitt företag (handelsbolag)som en hobby nu ett par år, med min vanliga lön som inköpsbas, men nu har efterfrågan vuxit mig långt över vad jag kan leverera till. Tyvärr har bankerna inte varit särskilt tillmötesgående, så nu letar jag efter en privat långivare/investerare. Jag erbjuder en mycket bra ränta på ett ev lån, och en snabb återbetalning! hör gärna av er på min mail, så svarar jag på era frågor! Tack på förhand!

min privata mejl är [email protected]. där kan jag visa vilka produkter det rör sig om bla...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-05-13, kl 10:22

floyd155

floyd155

Inlägg: 9

På ett ev. lån på mellan 25 000-35 000, erbjuder jag en ränta på mellan 50%- 100% beroende på återbetalningstiden! Återbetalningen är högst på ett år! Mvh kenneth

Inläggets betyg
Svara Svara med citat