Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Köp & Sälj designade kläder!

Inlägg 1 av 2

2006-05-05, kl 16:16

username

Amir
Adan

Inlägg: 39

Köp & Sälj designade kläder!

Vi kommer inom 2-3 veckor att starta ett företag som är nischat på annonsering av designade kläder.

I stora drag så hoppas jag att sidan kommer upp inom 2-3 veckor iaf och det finns inga krav på dig som designer. För att du lättare ska förstå hur det kommer gå till så kan man jämföra detta med Blocket, fast vi har nischat oss enbart på kläder av designers och ni designers får chans att stå i rampljuset genom att ni får lägga upp bild på er själva och berätta lite om er själva och era kreationer och hur man kan nå er. Detta för att få kontakten mellan köpare och säljare att vara så nära som möjligt. För de första som använder tjänsten kommer det att vara gratis att lägga upp sitt plagg man vill få sålt men sen så kommer det att kosta mellan ca 10-20 kr att lägga upp varje plagg man vill få sålt. Som sagt du behöver inte heller något företag om du nu inte vill det utan kan lägga upp annonser som privatperson som på Blocket. För de pengar vi får in ska de täcka kostnaderna för att driva hemsidan och marknadsföra sidan.

Om det är något ni undrar över som ni ej fått svar på så är det bara att höra av er.

Mvh

Amir Adan
[email protected]
www.kladdesign.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-08-03, kl 11:25

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

hej jag är intresserad, skicka mig gärna bilder o priser..
mvh johanna
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat