Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare SÖKES för hårdsatsande idé

Inlägg 1 av 1

2012-10-13, kl 21:34

kladerian

kladerian

Inlägg: 8

Investerare SÖKES för hårdsatsande idé

Hej!

Jag har länge haft planering samt intresset i att starta upp en internet driven webbutik för kvinnorna ute i vårt avlånga land. Butiken kommer att sälja allt ifrån strumpor till mössar och allt däremellan till en mycket billigare pris än alla andra i sverige haver. Varorna är tillverkade i USA med kinesisk arbetskraft vilket tillbringat mig det billigaste inköpspriset. Korta/Långa klänningar kostar mig runt 20:- - 60:- att köpa in styckvis och i sverige med den här kvaliten hamnar dem på 300:- vilket normalt skulle kostat 600 - 700. Leggings i 30 olika designer finnes för 125:- st, vilket inköpspriset hamnar på drygt 12:- st, och är i hög kvalite.

Självklart finnes allt ifrån tunnare sommarkläder till tjockare vinterkläder, sexigt och alldagligt.

Domäner / mails och allt är redan bekostat samt en intressekoll på över 722 st inkommet bara på sista 5 veckorna samt haft mycket förfrågningar ifrån många andra som velat ha en avdelning för de lite större kvinnorna.

Jag prioterar även att ha varorna i lager i min större lägenhet med ett rum ombyggt just för att hålla varorna sorterade och på så sätt slippa invänta varor utan kunna skicka dem till kunder direkt.

Beräknad kostnad på att få företaget i rullning är 25.000:- till inköp utav varor samt 25.000:- i resterande utgifter, företaget registreras tillsammans med dig som handels, eller direkt AB om intresset finnes.

Självklart kan det här diskuteras mer med person redo att satsa för att i framtiden ha ett miljon företag.

// Hör av er

Svara Svara med citat