Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare sökes!

Inlägg 1 av 4

2005-09-13, kl 10:02

username

Miranda
Silvergren

Inlägg: 1

Investerare sökes!

Vi är en nystartad grupp som håller på med electronisk dansmusik verksamhet såsom hemsida med community och både små och stora evenemang för den snabbt växande kulturen.

Tyvär har den svenska scenen fått ett dåligt rykte pga alla skriverier i media osv men det vill vi ändra på genom att öppna upp Sveriges största och första lagliga Mega Club för electronisk dansmusik i Stockholm.

Låter detta intressant så var vänlig kontakta mej för vidare disskution.

Tack för ditt intresse.

// MvH Miranda Silvergren

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-19, kl 14:00

username

Marco
Bosko

Inlägg: 9

Är du miranda som gruppen miranda ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-10-17, kl 19:45

username

Josef
Said

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är en nystartad grupp som håller på med electronisk dansmusik verksamhet såsom hemsida med community och både små och stora evenemang för den snabbt växande kulturen.

Tyvär har den svenska scenen fått ett dåligt rykte pga alla skriverier i media osv men det vill vi ändra på genom att öppna upp Sveriges största och första lagliga Mega Club för electronisk dansmusik i Stockholm.

Låter detta intressant så var vänlig kontakta mej för vidare disskution.

Tack för ditt intresse.

// MvH Miranda Silvergren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-10-17, kl 20:04

username

Josef
Said

Inlägg: 2

hallo linda sam joe -josef-heter jag o är krögare o musicer och har ett stort intresse av era project o kan tänka mig o vara med om det är rätt folk som vill starta det här.du can nå mig på tel 0739740221eller maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat