Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investera - Gör dig själv förmögen

Inlägg 1 av 1

2013-08-29, kl 15:19

nickylind

nickylind

Inlägg: 3

Investera - Gör dig själv förmögen

Hej!

Jag, tillsammans med min affärspartner, är i startgroparna för starten av flera kommande event. Hela vår affärsrörelse rör bokningar och gig av artisteliten. Detta ska framföras på arenor runt om i landet med stor kapacitet. Våra kontakter sträcker sig ända ut till den personliga managern av en av de största, om inte den absolut största, inom house-genren. Vi har kunskap om hur branschen ter sig och fungerar. Vi har likviditet - men inte tillräckligt. Vi söker en person som har av intresse att bistå med delad finansiering av projektet i utbyte mot en betydande del av intäkterna i vårt största planerade projekt. Vi, jag och min affärspartner, bistår då med alltifrån bolag och jurister till kontakter och planering. Avkastningen kommer att dubblas flera, flera gånger. Jag vill redan nu flagga om att vi talar om relativt stora investeringar vilket, garanterat, kommer att resultera i stora avkastningar. Det jag talar om är säkra affärer, historiskt sett har det aldrig gått fel.

Vi har i dagsläget träffat fem st. personer, där två har erbjudit sig att delta i finansieringen. Vi har tackat nej, då kemin inte har fungerat. Trovärdighet, lojalitet & arbetsvilja är någonting vi värderar otroligt högt i valet av investerare i detta projekt.

För mer exakta siffror, skala, exitstrategi & fakta får du gärna kontakta mig här. Vi ses över en lunch eller fika och mer exakta detaljer kan beskrivas och diskutera. Vill du göra pengar och affärer är detta det rätta projektet att gå in i..

Ha det gott,
Niklas Lindgren.

Niklas

Svara Svara med citat