Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Hur många timmar tar det

Inlägg 1 av 3

2009-07-02, kl 14:08

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

Hur många timmar tar det

Hur många timmar tar det ungefär att göra en klon på sidor som gulasidorna eller superpages.comFinns det något smidigt sätt att sätta upp det med befintliga joomla-komponenter eller något annat företag som säljer ett system för företagsregister?Behöver ett system, som blir betydligt enklare än gulasidorna men funktionen av företagsregister behövs.

Per Silvin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-07-02, kl 15:24

Speedygee

Speedygee

Inlägg: 24

Hej Per.Att göra en klon tar nog ganska lång tid att göra om man inte vet hur systemet är uppbyggd. Då måste man lägga tid på att studera systemet och "kopiera" beteedet i den. Jag har ett system som är för att lägga in företagsregistrering.Jag är inte säker om det är just den produkten som skulle passa dig.Om du är intresserad så kan du slänga iväg ett mail till mig så kan vi prata vidare samt att jag skall kunna styra upp ett demo åt dig som dukan ta del av.Hälsningar / Ivan.ivan.pereira.swe [snabela] gmail.comPer Silvin skrev: Hur många timmar tar det ungefär att göra en klon på sidor som gulasidorna eller superpages.comFinns det något smidigt sätt att sätta upp det med befintliga joomla-komponenter eller något annat företag som säljer ett system för företagsregister? Behöver ett system, som blir betydligt enklare än gulasidorna men funktionen av företagsregister behövs.

By IvanPE - Entrepenör inom Media och marknadsföring.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-07-31, kl 21:46

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Vi på Startaeget.se har ett gamalt företagsregister som vi använde till första versionen av vår sajt. Om du är intresserad så kan jag sätta mig ner och leta på våra gamla backup:er.

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat