Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Hjälp!

Inlägg 1 av 3

2008-12-09, kl 23:58

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Hjälp!

Hej på er!
Jag funderar på att sälja fritidsprodukter via nätet och jag skulle vilja ha lite förslag från er på webbshopar. Jag är inte duktig på det här med hemsidor utan jag vill ha en webbshop som till och med jag klarar av med lite hjälp. Typ via någon mall om ni förstår. Säg inte att jag ska bygga en egen shop för det kan jag inte. Jag måste ha en stor webbshop då jag räknar med att ha 3000-6000 artiklar. Jag vill inte ha en shop jag växer ur då jag tänker satsa på att bli en av de större inom mitt område. Sidan ska klara stor trafik. Det ska finnas betalfunktioner och fraktlösningar samt allt annat som man har i en webbshop. Jag vill även ha hjälp med domäner och webbhotell. Ni får gärna hjälpa mig ang detta för jag är som sagt nybörjare. Visst jag kan ändra i design å så om det finns en mall men mer än så kan jag inte. Jag vill veta hur mycket en sådan shop kan kosta och om det är bra att "köpa" någon sån där färdig som tex hos http://shop.textalk.se/se/. Jag vill helt enkelt betala en summa och ha alla behövliga funktioner i webbshopen för att verka seriös. Ge gärna förslag på lösningar som kan hjälpa mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-12-10, kl 20:51

quickhelp

quickhelp

Inlägg: 64

Sök i detta forum, finns många som haft liknande frågor.
Du kan även söka efter "e-butik" på google, så hittar du nog mycket intressant.

--
www.quickhelp.se - Uppdragsförmedling

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-12-10, kl 22:17

username

Ted
Wiberg

Inlägg: 22

Hej Anette!
Kontakta mig om du är intresserad av ett fullfjädrat och stabilt system för din E-Handelssatsning!

Vänliga hälsningar;
Ted Wiberg - www.edited.se/ehandel

Ted Wiberg - [email protected]
ediTED Mediaproduction - Din personliga webbyrå
www.edited.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat