Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Har du en egen hemsida/butik missa ej detta ERBJUDANDE

Inlägg 1 av 2

2006-07-10, kl 23:48

wazzi

wazzi

Inlägg: 35

Har du en egen hemsida/butik missa ej detta ERBJUDANDE

Jag har ett företag som heter WL modeshop AB vilket innebär www.wazzi.se www.wl-mode.se www.modemaffian.se kolla in dessa sidor så vet jag att du fattar intresse för våra produkter.

Mitt erbjudande är för dig som har hemsida eller dylikt att du får ha våra produkter på din sida du tjänar 10% per såld order har du mycket besökare så kan du tjänna bra med pengar. Allt du gör är att förmedlar ordrar till oss via mejl eller fax så sköter vi resten du får en refferens som du använder.

För dig med butik så har du chansen att sälja våra namnbälten + digitalbälten som din kund beställer via dig. Vi skickar dig ett kitt med digitalbälte + namnbälten för uppvisning du skickar ett fax eller mejl till oss varje onsdag för leverans till din butik på fredag då din kund hämtar siit bälte kolla in varorna på www.wazzi.se.

Din förstjänst är 25% per sålt bälte.

Mejla mig på [email protected] om intresse finns du kommer inte bli besviken vilken respons du får av dina kunder.

Med Vänliga Hälsningar

Andreas Wåtz
0735150639
WL modeshop AB
www.wazzi.se
www.wl-mode.se
www.modemaffian.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-07-13, kl 10:09

username

Amir
Adan

Inlägg: 39

Hej!
Jag har en ny startad annonssida för designadekläder där du skulle kunna ta en titt dock gäller det att du själv har designade eller gjort plaggen för att kunna lägag upp dem.

Mvh

Amir Adan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat