Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

För alla Kostymnissar

Inlägg 1 av 1

2006-02-14, kl 18:08

username

Erol
Lambert

Inlägg: 6

För alla Kostymnissar

Hej,

För ett tag sen träffade jag en italiensk skräddare, som var på besök här i stockholm. En idé skapades och med mitt modeintresse kunde jag sluta en "deal" med honom.

Då jag vet att det är svårt att få tag på snygga kvalitetskostymer i sverige (utan att behöva gå till en svensk skräddare och sy upp en kostym för 15000kr+), la jag fram ett erbjudande till honom om att han skulle komma upp till stockholm och sy upp kläder till mig och mina vänner.

Det är nu tredje gången han kommer till stockholm. Som en trogen läsare (reader only) har jag hållt mig för att "göra reklam" för mig här på forumet då jag vet att liknande inlägg vanligtvis inte accepteras.

Jag vill inte sticka under stolen med att jag givetvis tjänar något på denna deal, men jag vet att de kostymer & rockar skräddaren syr upp är bland det bästa man kan få - och ber dig tänka över möjligheten!

Går man till NK för att handla, t ex en Tiger-kostym, ligger priset runt 4000-6000kr. Som alla vet får man då ett massproducerat plagg (inga märkvärdiga tyger), som man till största sannolikhet sedan måste finjustera hos en skräddare

Om du som läser detta är intresserade ber jag dig skicka ett mail till mig på [email protected]. Skriv att du har läst mitt inlägg här på forumet, så att jag vet att kan ge det bästa tänkbara priset på alla skräddarsydda kostymer och rockar (2995kr/st) till dig.


Mvh
Erik

Svara Svara med citat