Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

ekologiskt intressanta produkter

Inlägg 1 av 11

2009-01-05, kl 12:46

Denis

Denis

Inlägg: 8

ekologiskt intressanta produkter

Eget Varumarke ?
Expert hjalp....
Ekologiska 100%
Certificerade
Thailand
Hor av dej
[email protected]

Denis

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2009-01-05, kl 23:28

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej kan du sända över till mej planter eller fröer som tex kokkosnöt frö är intreserad av sånt som inte finns här alltså du ser ju vad som är fräkt häftiga sorters frukter men som ja kan ha inomhus här [email protected]   vill inte sätta ut min adres här du kan ju svara mej på eposten eller något annat som skulle kuna säljas här såg på tv en kaktus som var bra för huden är du där nere nu eller i Sverige kull om vi kan om några år sälja saker som vi har tagit fram här eller MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2009-01-05, kl 23:33

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej du kan ju även fråga hur man gör för det ska gå att göra salva eller vad det nu blir jätte skoj o se vad vi kan som ingen annan kan göra här i Sverige MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2009-01-06, kl 12:30

Denis

Denis

Inlägg: 8

Hej Goran

Ja jag bor i Thailand nu,Goran vet du inte att kokosnotter ar ganska stora att skicka till Sverige,det ar det som gror om det far ligga lange och torka sen kommer ett litet skott fran noten.Da vet du det? Den Kaktus du namner ar Aloa Vera som ar en riktigt bra lake vaxt man gor kramer och aven juice mycket intressant att salja i Sverige.Packa i Thailand eget varumarke och salja genom saljbolag eller egen regi.Om du vill hora mera hor av dej Denis.
[email protected]

Denis     inget svenskt tanggentbord sorry.

Denis

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2009-01-06, kl 18:34

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej Denis aloa vera ( ja tror ja har hört det namnet kan vara fel på minnet med)  vill du skriva till min epost ja har lite fel på min data just nu men ja kan svara. Det du skriver är ju mycket intresant och varför inte försöka om det inte är för mycket jobb för dej vad är det bra för måste finna någon som har utslag skriv till min epost så får du min adress ja kan skaffa burkar med klister lapp här i sverige kan du ordna det där du är spelar mej ingen roll vi får tänka ut namn med finns det mer som går bra o sälja här ja förstår att det finns mycket att sälja du kan lita på mej har varit egen hela mitt liv ja tycker att vi börjar så som överstående eller MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2009-01-06, kl 18:41

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej ja glömde ju min epost   [email protected]  Ha det bäst MVH    Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2009-01-11, kl 07:25

Denis

Denis

Inlägg: 8

Hej Goran har du mojlighet att skapa en e-handel sida pa webben.Dennis

Denis

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2009-01-15, kl 08:28

TeamWellNEss

TeamWellNEss

Inlägg: 49

Herregud Göran!!!
Hur många producenter, leverantörer och återförsäljare av Aloe finns redan i sverige tror du!!!
MASSOR!!!

Fortsätt dagen med ett leende!

Niclas,
Webb: www.teamwellness.se
Webbshop: www.friskvardsbutiken.se

Se även: www.olandaretrunt.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2009-01-15, kl 08:42

Denis

Denis

Inlägg: 8


Hej Niclas du har inte ratt,finns inga producenter i sverige ett litet antal leverantorer och aterforsaljare.Du skall veta att det inte finns sa manga producenter i varlden.Och leverantorer fran utlandet till aterforsaljare i sverige ett fatal.Men jag pratar om konkurans pa marknaden.Idag mycket dyrt  skulle kunna leverera mycket konkurenskraftigt da jag har basta mojligheterna.
Denis Blomgren

Denis

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2009-01-15, kl 08:58

TeamWellNEss

TeamWellNEss

Inlägg: 49

Vill inte förstöra för dig, men ta t.ex. aloe.se som levererar både färdiga produter och råvaror.
Forever Living products - världens största odlare och producent av aloevera har skandinaviskt huvudkontor i Mölndal.
Sasco m.fl. är redan storetablerade i Sverige med generösa ÅF villkor.

Du har säkert många intressanta produkter tillgängliga, men just Aloe finns totaletablerat i Sverige nu - tro mig, jag arbetar med dessa produkter dagligen - konkurrens är bra och vill du in på Svenska marknaden med ytterligare en Aloe-produkt så skall du givetvis göra det, men du kommer inte att erbjuda något unikt.

Med tanke på ditt geografiska läge har du säkert möjlighet att komma över något för Sverige helt nytt.

Fortsätt dagen med ett leende!

Niclas,
Webb: www.teamwellness.se
Webbshop: www.friskvardsbutiken.se

Se även: www.olandaretrunt.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2