Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Butik för försäljning

Inlägg 1 av 1

2013-08-15, kl 12:00

annelie lindholm

annelie lindholm

Inlägg: 1

Butik för försäljning

Hej!
Jag söker dig som har eller som känner någon som har en butik/ webshop och är intresserad av att introducera en ny typ av sängkläder för barn. Jag har kontaktat en del butiker men upplever att många gärna vill köra vidare med de varumärken de har och inte är så villiga att ta in ett nytt varumärke eller ens titta på det.

Mina sängkläder är designade i Sverige och sedan uppsydda i Italien i Egyptisk mycket mjuk bomullssatäng med en lite glansig lyster. Stilen är inspirerad av den italienska och franska typen av sängkläder och sängkläderna är stilrena och eleganta. De passar utmärkt som fin dopgåva eller som present till nyblivna föräldrar. Alla produkter levereras i en vacker vit presentask med sidenband.

Prisexempel ut till kund är 700 kr för ett örngott och ett påslakan i vitt med blå, rosa eller vita broderier i form av tre ränder i ett fyrkantsmönster.

Hör gärna av dig så berättar jag mera och om du vill veta lite mer om mina övriga produkter så finns de på www.millefeuille.se

Svara Svara med citat