Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Bästa mobilabonnemanget?

Inlägg 1 av 5

2004-02-28, kl 14:45

Murvel

Murvel

Inlägg: 12

Bästa mobilabonnemanget?

Hej!

Jag undrar vilket som är det bästa mobilabonnemanget för en enskild firma? Jag kommer ringa både privat och i tjänsten, alla tider hela veckan till alla möjliga nummer (ej utomlands). Skall även ha ny mobiltelefon samtidigt. Vad tycker ni?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-02-29, kl 15:48

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 16

Jag har ingen större erfaranhet av prisjämförelser mellan de olika bolagen, men jag gjorde så att jag kontaktade de olika operatörerna med en fejkad mobilräkning och lät dem räkna ut vad det skulle kosta hos just dem.

När det gäller mobiltelefoner så kan jag säga att Ericsson P900 är helt underbart bra. Det är som att ha med sig hela kontoret. Allt från kalender och kundregister, till e-post och självklart själva telefonin.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-03-01, kl 14:49

Murvel

Murvel

Inlägg: 12

Vilken operatör valde du?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-03-01, kl 17:59

username

Elisabeth
Svedin

Inlägg: 2

Hej
Jag har flera år använt min mobil både privat och i min firma och har ett Vodafones mobilabonnemang. Med detta kan slå olika prefix för det aktuella telefonnumret och därmed få mina privatsamtal och de olika kunderna specificerade var för sig på telefonräkningen. T.ex så runger jag mina privatsamtak utan prefix men sen slår jag 770 för numret när jag ringer samtal för en av mina kunder, 771 samtal för en annan kund. osv. Detta är mkt bra.
När det gäller telefoner har jag en gammal Motorola V50 framförallt för att den har en tre minuters bandspelarminne Då kan jag t.ex spela in viktiga telefonnummer under ett pågående samtal eller notera saker jag kommer på just när jag startat bilen och inte vill skriva. Ovärdeligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2004-04-06, kl 12:59

carlos

carlos

Inlägg: 2

Jag tycker Djuice kontantkort är det bästa och billigaste. se www.djuice.se

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Jag undrar vilket som är det bästa mobilabonnemanget för en enskild firma? Jag kommer ringa både privat och i tjänsten, alla tider hela veckan till alla möjliga nummer (ej utomlands). Skall även ha ny mobiltelefon samtidigt. Vad tycker ni?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat